Annons:
Etiketttips-goda-råd
Läst 2018 ggr
[Kaktuz]
11/5/11, 1:38 PM

Uppmärksamhet!

Hoppas jag får med denna rubrik. Jag vill bara sprida några inlägg jag kört ut både på Facebook och andra sajter lite titt som tätt och fått mycket respons för dem.

Barn med särskilda behov är inte konstiga eller udda. De vill bara vad alla vill: Att bli accepterade.Kan jag göra en förfrågan? Är det någon som är villig att lägga upp det här och lämna den på din status i minst 1 timme? Detta är för att hedra alla barn som är unika på sitt sätt. Du förstår aldrig en situation tills du står inför den.

------------------------------------------------------------------------------

Vet du om att barn med ett funktionshinder inte har en sjukdom eller letar efter mediciner som kan bota dem? De letar efter folk som kan acceptera dem som de är. Funktionshindrade är oftast mer väluppfostrade än andra människor! 90% av mina vänner kommer inte att kopiera och klistra in detta på sin status och låta det stå en timma. Är du en av mina 10 %?

------------------------------------------------------------------------------

ADHD, tidigare DAMP är ett handikapp. Barn, ungdomar och vuxna med ADHD är inte "vanartiga", utan lever med ett handikapp eller en utvecklingsrubbning, som inte kräver annat än förståelse och stöd från omvärlden! 93 % av er kommer inte att kopiera och visa detta. VILL DU vara en av de 7% som gör det, så låt detta vara din status i åtminstone 1 timme.

------------------------------------------------------------------------------

Du sjuk??!! Du ser inte sjuk ut?! Nej det gör jag kanske inte. Det är en daglig kamp när sjukdomen inte kan ses utanpå ♥ Sätt detta som din status i minst 1 timme, om du eller någon du känner har en osynlig sjukdom!! ( Whiplash, SLE Lupus, Ångest, Depression, CRPS, Fibromylagi, reumatism, Kronisk trötthet, Endometrios, Diabetes, Crohns, Gikt, Epilepsi, ADHD, EDS, Asperger, Ätstörning mm.)

-----------------------------------------------------------------------------

Och denna önskar jag att jag hade som mod när jag gick i skolan…:

Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Gå samma vägar som jag gått. Bearbeta förlusten av människor jag förlorat, orka med alla känslor och händelser som jag erfarit, snubbla på alla stenar som jag snubblade på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde, efter allt detta kan du döma mig eller mitt liv.

Annons:
[Varulv]
11/5/11, 9:05 PM
#1

Skitbra helt enkelt, TheMickiz!

Ett originellt grepp - som biter direkt.

Emottag mina applåder! Glad

[Kaktuz]
11/6/11, 7:33 AM
#2

Oskyldig Danke Flört

Upp till toppen
Annons: