Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ADD & ADHD relaterat Olika former av autism Tourettes Syndrom Motorikstörning (DCD) Tvångssyndrom (OCD) Trotssyndrom (ODD) Ansiktsblindhet (Prosopagnosi) Dyslexi & Dyskalkyli NPF + Psykisk sjukdom Övriga NPF Kan jag ha en diagnos? Utredningar (Hur? Var? När? Varför?) Allmänt Presentationer & Nya medlemmar Hjälpmedel & Stödinsatser Läkemedel & Behandlingar Lagar och regler (LSS, SoL, m.fl.) Ekonomi Kost och matlagning Tips och goda råd Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes) Vänner sökes Tester Bilder & Foton Litteratur Media Dagis / Skola / Jobb / Praktik Familjeliv Diskussioner om NPF Berättelser ur verkligheten Fetalt Alkoholsyndrom (FAS) Off topic - [OT] Dagbok Lekar / Kluringar Om sajten & Om iFokus
Allmänt

Bra skrivet om AS/ADHD

2011-11-08 21:30 #0 av: [Varulv]

Dagens SvD innehöll ett helt uppslag om vårt språkrör Håkan Jansson:

http://www.svd.se/nyheter/idagsidan/psykologi/diagnoserna-blev-en-aha-upplevelse_6616204.svd

Artikeln anser jag var vederhäftig och bra. Så det finns ännu hopp om liver för oss... Glad

Så tycker jag. Men ni andra då...? Obestämd

αγάπη

Anmäl
2011-11-08 21:58 #1 av: Zaphix

Läste en liknande artikel för nåt år sedan.. Slående lik.

Anmäl
2011-11-09 13:16 #2 av: Star68

MYCKET BRA ARTIKEL!!! :-)

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.