Annons:
Etikettannat-npf-relaterat
Läst 1246 ggr
zatanica
2/20/12, 1:37 PM

för jag är bra (för det mesta)

Måste bara få briljera lite, läser bevarandebiologi distanskurs på 15 hp på lunds universitet. Kursen är indelad i 9 delar och jag har just klarat 2 av dessa :) Lyckan är stor, bara 7 kvar :)

Kan tilläga att literaturen är på engelska som inte är min starka sida att fokusera på. Dessutom ska man egentligen ha läst en jäkla massa annat som jag inte har. Men tyckte jag hade kunskapen endå.

Läraren tyckte jag hade mycket bra förslag när det gälde bevarande av en art och vad man kan göra för att gynna denna och se om det man gör funkar :)

Super glad, jag kanske kan få lite tur och flyt i livet för engångs skull och få ett jobb som jag vill ha :)

Hej mej, det här ska bli mitt år så är det bara, känns som att det mesta börjar lossna nu och på måndag börjar utredningen inom autismspektrumet, kanske har jag de sidorna att tacka för en hel del. Inte för att ADHD är helt fel att ha det med ibland, det har sina ljusa sidor :)

Annons:
zatanica
2/20/12, 1:38 PM
#1

Glömde skriva att ni är underbara att ha där ute, nu när lyckan spritter i kroppen och vårkännslorna kickar i med tror jag.

Tack för att ni finns där ute överallt :)

Zaphix
2/20/12, 1:55 PM
#2

Duktig du är!

Hoppas att du är stolt över dig själv nu. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

zatanica
2/20/12, 1:56 PM
#3

Det kan du skriva upp att jag är :) Varje gång jag skickar in något tror jag att det ska få underkänt. Bättre att bli glatt överaskad, hoppas det fortsätter lika bra nu.

Zaphix
2/20/12, 2:06 PM
#4

Såklart det fortsätter såhär bra, varför skulle det inte göra det?

Du är ju duktig och vet hur du ska plugga och skriva nu, så det kommer fortsätta att gå lika bra nu. :)

Snart så kanske du slipper tro att du ska få underkänt, eftersom du inser att du faktiskt får bra resultat.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

zatanica
2/20/12, 2:18 PM
#5

Tack Zaphix för att du tror på mig :)

JAg vet ju innerst inne att jag kan en jäkla massa, men att förmedla det till andra ja det tror jag inte lika mycket på.

Jag är ju lixom "bara" en nörd som alltid har kunnat bra mycket mera än folk i min egen ålder och typ vuxna. Men nu är jag ju vuxen och kan typ fortfarande mer än många. MEn när man hamnar med folk i detta fall som jobbar med naturvård och jag som "bara" nörd som aldrig jobbat ja då är det lätt att börja tvivla på sig själv.

Men huvudsaken är väll att man vet inrerst inne att man är ett smartsakfft som kan det mesta :)

[Varulv]
2/20/12, 3:46 PM
#6

Bra jobbat! zatanica.Skrattande Måste vara väldigt roligt för dej. Du ser: ger man sig den på att klara något, och kämpar lite för det, så kan det ge resultat!

(Men om du till äventyrs skulle få underkänt på någon av de andra nio delarna, så tappa inte sugen för det! Det vore väl nästan märkligt, om du inte skulle gå bet på någon enda… - Fast då får du en ny chans - och då klarar du även den galant! Flört )

Annons:
Lunar
2/22/12, 12:12 AM
#7

Det gör mig så glad att läsa det här *tummen upp för dig*

Upp till toppen
Annons: