Annons:
Etikettannat-npf-relaterat
Läst 1483 ggr
zatanica
3/2/12, 11:08 PM

Hoppa och skutta?

Bara nyfiken på om någon annan oxå råkar ut för en oerhörd lust att hoppa och skutta så man bara flänger fram o tillbaka som en groda/gassel eller liknande.

Själv brukar jag dra på musik oftast när den känslan infinner sig sedan far jag runt upp o ner hit o dit hoppandes och ja ni fattar kanske. Ett jävla skuttadne kan det bli, katterna brukar titta konstigt på mig ibland :)

Annons:
PetitePuma
3/2/12, 11:13 PM
#1

japp, det är en najs känsla :D

Zaphix
3/2/12, 11:22 PM
#2

Ja, tyvärr så infinner den lusten sig nästan alltid utomhus. Bara måste ta några hoppsa-steg eller måste hoppa upp på en gråsugga. Ibland bara måste jag skutta runt.

Inte av glädje dock, är mer som ett tvång för mig.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

zatanica
3/2/12, 11:25 PM
#3

Jo mer som ett tvång som måste utföras

Zaphix
3/2/12, 11:29 PM
#4

Mm. Tycker mest det är jobbigt dock då jag avskyr att få folks uppmärksamhet ute, och skuttar man runt så får man lätt det.. Som tur är händer det inte så ofta numera, bättre på att hentera tvången på andra sätt nu. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Emaljoh4
3/3/12, 10:12 AM
#5

Jag hoppar typ jämt upp och ner när jag blir jääääääääääääääätteglad och inte vet hur jag ska hantera all glädje, haha.

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

 

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

[Vargöga]
3/3/12, 2:56 PM
#6

Jaaa sån är jag med. SkrattandeFoten i munnen

Annons:
indra-bus
3/3/12, 3:44 PM
#7

Här har in en till.

Fattar inte dem som vinner på tex. bongolotto o de sitter still, ler o säger va kul.

Hade de varit ja skulle jag hängt i lampan minst Skrattande

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

KaiPon
3/4/12, 2:03 PM
#8

Uff, oja, skuttar nästan jämt då jag går (och mår bra psykiskt dvs). Antingen det eller så går jag balansgång på nån typ av kant, haha.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

aaamandie
3/4/12, 5:23 PM
#9

Haha jag hoppar och skuttar väldigt mycket jag också! Speciellt när jag är ute och går eller får en riktig glädjekick, vet inte vart jag ska ta vägen någonstans :D Kan även få ett ryck när jag ligger i sängen och tänker på något som jag mår bra av, då börjar jag snurra och sparka och rulla av glädje! :) Som #5 sa är det även för mig, jag vet inte hur man ska hantera glädjen haha! :)

KaiPon
3/5/12, 10:08 AM
#10

Den här låten är en riktig skuttlåt för mig. Kan inte låta bli att skutta och hoppa då jag lyssnar på den, haha x3

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Upp till toppen
Annons: