Annons:
Etikettmedia
Läst 1293 ggr
[Kaktuz]
5/4/12, 12:42 PM

Utförsäkrad

Annons:
[Vargöga]
5/4/12, 3:23 PM
#1

Har läst.

Allamej
5/4/12, 3:27 PM
#2

Läste igår och artiklarna i lokaltidningarna idag, samt inslaget i lokalnyheterna

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

[Varulv]
5/4/12, 4:44 PM
#3

Vad gäller saken? (frågar en, som inte har fb-kontot aktiverat…) Obestämd

Allamej
5/4/12, 5:20 PM
#4

En man vars dotter kämpade med cancer tills hon dog förra året efter 5 års kamp får inte sörja och jobba sig upp till 100% utan han ska börja jobba direkt.

folkbladet

VK

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

[Varulv]
5/4/12, 10:58 PM
#5

Tack! Kyss

Känner mig ändå inte tillräckligt insatt i ärendet för att kunna göra en "objektiv" bedömning, men rent allmänt känns det beklämmande när FK intervenerar på sådana här sätt i människors sorgearbeten. Om vi AS anklagas för brist på empati - hur rejält skulle man inte kunna anklaga FK för samma sak i vissa lägen…!? ObestämdRynkar på näsan

Allamej
5/4/12, 11:03 PM
#6

Ja jag hade tur med en handläggare som kämpade för mig, men vi hade god kontakt under många år, kunde bara ringa henne och prata ect.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: