Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ADD & ADHD relaterat Olika former av autism Tourettes Syndrom Motorikstörning (DCD) Tvångssyndrom (OCD) Trotssyndrom (ODD) Ansiktsblindhet (Prosopagnosi) Dyslexi & Dyskalkyli NPF + Psykisk sjukdom Övriga NPF Kan jag ha en diagnos? Utredningar (Hur? Var? När? Varför?) Allmänt Presentationer & Nya medlemmar Hjälpmedel & Stödinsatser Läkemedel & Behandlingar Lagar och regler (LSS, SoL, m.fl.) Ekonomi Kost och matlagning Tips och goda råd Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes) Vänner sökes Tester Bilder & Foton Litteratur Media Dagis / Skola / Jobb / Praktik Familjeliv Diskussioner om NPF Berättelser ur verkligheten Fetalt Alkoholsyndrom (FAS) Off topic - [OT] Dagbok Lekar / Kluringar Om sajten & Om iFokus
Off topic - [OT]

Typiskt kallprat (nt)

2012-07-01 11:37 #0 av: [aspie]

Anmäl
2012-07-01 13:09 #1 av: indra-bus

HHa Haa HA Nu skrattade jag så jag fick ont i magen. Ha ha ha...

Anmäl
2012-07-01 13:14 #2 av: [Joar]

Fattar inte. Rynkar på näsan

Anmäl
2012-07-01 15:25 #3 av: [Pappsing]

Tycker det är en underbar bild!!

Anmäl
2012-07-01 16:38 #5 av: [aspie]

#2 Båda två är på väg att hoppa från varsin skyskrapa för att de absolut INTE mår bra och ändå säger båda att de mår kanonfint. Det är så typiskt nt och kallprat tycker jag. Har lite svårt för det där.

Om någon frågar mig hur jag mår så säger jag inte att jag mår bra om jag inte gör det. Orkar heller inte förklara så jag brukar säga att det duger eller att det kunde varit bättre men det kunde ju oxå varit sämre. Då får de fundera lite över det. Oftast så vill de inte/orkar inte ta reda på sanningen så där brukar det samtalet ta slut vilket passar mig utmärkt Flört

Anmäl
2012-07-01 16:41 #6 av: [Vargöga]

Aha okej. Tack för att du förklarade. Jag själv brukar säga att det duger eller är okej. Nångång händer det att jag säger sådär.

Anmäl
2012-07-01 16:48 #7 av: [Joar]

Tack Aspie för den förklaringen. Ser att det är fler som inte fattat den bilden. Sneglar på vargöga. Flört

Anmäl
2012-07-01 17:03 #8 av: [CajsaBajsa]

Haha! Skrattande Klockrent!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.