Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 2663 ggr
JohannaEkroth
2012-07-07 12:56

OT - Roliga Filmsnuttar

Tänkte göra en tråd där vi kan lägga in YouTube-klipp som är lite kul.

Skriv en liten beskrivning om klippet och varför du tycker det är kul.

Klipp bifogas genom att klick i "Infoga video" och sedan klistra in länken från YouTube i skriv-rutan som blir tillgänglig då. Flört

Jag börjar med en där de har 4 smartphones som visar samma video tillsammans. Förvånad

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Annons:
JohannaEkroth
2012-07-07 12:57
#1

Om katten Maru som är lite knasig:

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

JohannaEkroth
2012-07-07 12:58
#2

Katten Maru igen, den här gången med kartonger:

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[Pappsing]
2012-07-07 14:36
#3

Den här tycker jag är väldigt rolig….:P

[Joanna76]
2012-07-07 20:29
#4

#0 wow vad man kan göra med smartphones.

Och Maru känner jag till, en skön knasig kisse Skrattande

Här är mitt favorit klipp för tilfället, med en till knasig kisse

Caf_Roy
2012-07-07 21:52
#5

En video som illustrerar skillnaden mellan italienare och vanliga europeer.

Och vi vet ju vad som skulle hända med bilen i 0:50, eller hur?

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

Caf_Roy
2012-07-10 20:27
#6

En av världens mest seriösa konferenser, eller samling talare eller vad man nu kan kalla dom, TED-talks, bjöd in ImprovEverywhere.

Jag har för mig att alla medverkande utom talaren var vanligt folk som hade anmält sig till en ImprovEverywhere workshop på konferensen. Så här blev resultatet:

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

Annons:
JohannaEkroth
2012-07-10 20:47
#7

Den här är så elak men den är så rolig!! Se hela…

Det är en talkshow som dags dato handlade om medicinska promblem… Lyssna och le… Foten i munnen

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Allamej
2012-07-10 21:29
#8

Jag är så förtjust i Steve Cash och hans djur

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Allamej
2012-07-10 21:33
#9

En till

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Allamej
2012-07-10 21:38
#10

Och en till

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

pius314
2012-07-11 13:29
#11

den här är brilljant, men det går fort så jag fick pausa för att hinna med i svängarna.

Tar upp ett intressant ämne med!

  • Tillräckligt bra är perfekt! -
LenaR
2012-07-12 18:49
#12

Ett litet reportage om hur danskan håller på att utvecklas i en riktning som gör att inte ens danskarna själva förstår vad de säger. Visste ni att de tvingas ta till engelska eller norska för att förstå varandra? Danmark kommer snart att behöva hjälp utifrån för att lösa kommunikationsproblemet.

Oskyldig


En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Caf_Roy
2012-07-15 02:20
#13

Det sägs ju att folk med AS är ovanligt smarta, vore kul att se hur många som hänger med i den här filmen.

Själv tror jag att jag hängde med på ett ungefär, men det känns som att jag har skickat min hjärna på en intensivkurs i akrobatik.

Skriv gärna vad ni tycker, med ett eget roligt klipp förstås. Får ju inte glida OT i en så bra tråd.

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

Annons:
Upp till toppen
Annons: