Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 3404 ggr
Honestyisdead
7/8/12, 7:50 PM

Fega människor

Den fega och omogna människa som roade sig med att anmäla alla mina inlägg här inne får gärna ge sig tillkänna.

Annons:
JohannaEkroth
7/8/12, 7:54 PM
#1

Jag håller inte med Heras ordval, men det var omoget gjort.

Nu har jag höjt anmälningsgränsen IGEN och återpublicerat hennes inlägg.

Vad det än är för otalt ni har med varandra så får ni inte låta det gå ut över Bokstavsfolk iFokus. Det tillåter jag inte.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[Pappsing]
7/8/12, 7:59 PM
#2

Jag kan säga på rak arm, att det är inte jag.

Honestyisdead
7/8/12, 8:00 PM
#3

Så länge personen gömmer sig så kan jag inte se på detta på annat vis. Fega människor gör saker i det dolda.

Trodde vi var vuxna här inne. Att folk var mogna nog att skicka ett PM om det var något fel. Så fel man hade!

Väntar med spänning på att fegisen ska krypa fram från sin håla.

Jennix
7/8/12, 9:27 PM
#4

Tråkigt att höra. Det vore så mycket enklare att försöka lösa konflikter och prata med varandra…

Visst, man kan vara feg och rädd för att ngn ska bli arg, men i längden stannar rädslan kvar om man inte bemöter den.

Hoppas du Hera, kan stå över detta och ignorera bäst du kan. Det är de som är förlorare, inte du.

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Banankaka320
7/8/12, 10:11 PM
#5

Pinsamt och fegt!


Honestyisdead
7/8/12, 10:14 PM
#6

Personen vågar inte berätta att det var den. *applåd* Modigt :)

Annons:
Henrika85
7/8/12, 10:36 PM
#7

TS Hur vet du att personen är medlem på Bokstavsfolk? Även icke-medlemmar som är iFokus medlemmar kan väl anmäla, eller?

MVH Henrika

Sajtvärd på HBT iFokus

JohannaEkroth
7/8/12, 10:43 PM
#8

Henrika, det stämmer. Bara man har Insider så kan man anmäla.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Honestyisdead
7/8/12, 10:51 PM
#9

#7 Jag förmodar att det är en person som hänger här inne eftersom det endast var inlägg här inne som blev bortröstade.

Allamej
7/8/12, 11:24 PM
#10

Jag har aldig hört om något så nedrigt… eller jo det har jag. Jag har med andra sajter att göra…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

mayolica
7/8/12, 11:51 PM
#11

Vad har hänt? Förvånad Har någon anmält och tagit bort alla inlägg för att jäklas? eller kan  något i texten ha retat personen? vet ni säkert att det bara är en person? kan inte iFokus kolla upp vem det är???  Hoppas det går att reda ut.

~ mayolica ~

JohannaEkroth
7/9/12, 12:03 AM
#12

#11 Funktionen är anonym och inläggen anmäldes på rad. Jag fick 18 PM efter varandra om anmälda och borttagna inlägg…

Ingenting bör ha retat, för det är reko inlägg. Jag återpublicerade alla igen.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Honestyisdead
7/9/12, 12:07 AM
#13

#11 Eftersom inläggen anmäldes direkt efter varandra och det var hela 18 inlägg så säger det mig att det är en och samma person. Det går inte att kolla upp vem som klickade. Och det var helt normala inlägg. Ren och feg jäkelskap!

Annons:
Smålänning
7/9/12, 1:10 AM
#14

Tråkigt:( jag har oxå fått ett inlägg raderat här inne.. Inte fått det någongång alls innan. Jag kan ju ifs skoja lite bryskt…:( men det hade med Metamina lr va d heter. Gissar jag iaf… Fick nåt meddelande om d. Jaja.. Finns folk för allt

"Allt har sin tid"

Sajtvärd på Trötthet i Fokus

www.trotthet.ifokus.se

[Kaktuz]
7/9/12, 6:01 AM
#15

18 st ?! Jisses! Snacka om att vara förföljd.. Så trist Hera. Men gutt att HL återställt Kyss

[mossquinnan]
7/9/12, 11:27 AM
#16

Hera hoppas allt löser sig till d bättre och att du slipper detta i fortsättningenGlad

Pelle Långlös
7/9/12, 1:12 PM
#17

Men vad händer när jag är borta? Tråkigt för dig Hera att det är någon som jävlas med dig.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

indra-bus
7/9/12, 1:55 PM
#18

Å  vad tråkigt att höra hera. Men vill passa på att fråga om någon tryker på anmäl. Tas inlägget bort då direkt?

Går de inte att se vem som gjort de?

Tråkigt när man skall holla på så här.. O jag håller med dig de är fegt att inte stå för de man gör eller vem man är.

Om du som gjort detta läser här.

Völkomen i gemenskapen i stället vetja..

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

indra-bus
7/9/12, 1:56 PM
#19

Föresten du var j.. snygg i de glasögonen ;)

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

JohannaEkroth
7/9/12, 1:57 PM
#20

indra, Jag satte att inlägget skulle raderas direkt då det varit så mycket tjafs sista tiden och så var det någon Insider-medlem som utnyttjade möjligheten och på så sätt raderade alla Heras senaste inlägg. Skrikandes

Nu har jag ändrat antalet anmälningar.

Funktionen är anonym.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Annons:
Honestyisdead
7/9/12, 2:17 PM
#21

#19 Hahaha eller hur :P

#20 Jag råder dig att INTE tala om hur många anmälningar som krävs. Det blir då enkelt för folk att snacka ihop sig och göra en gemensam räd!

indra-bus
7/9/12, 2:18 PM
#22

Ok, tack snälla för info snälla du. Detta med datorer är inte min grej. Måste få fråga oxå vad händer om man trycker "vanligt" på anmäl knappen?

De står säkert någon stanas men än då..

Tycker de är så tråkigt när någon förstör…

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

Honestyisdead
7/9/12, 2:20 PM
#23

#22 Det kommer fram en ruta som säger "Om du anser att inlägget strider mot iFokus Skrivregler, klicka då "Anmäl" nedan."

JohannaEkroth
7/9/12, 2:23 PM
#24

Hera - Ändrat! Kyss

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Honestyisdead
7/9/12, 2:27 PM
#25

Glad

indra-bus
7/9/12, 2:34 PM
#26

Hera törs jag fråga om du blivigt faster ennu??

O om de löst sig för er??

Du behöver svar. Men jag har tänkt på er o hur de gått.

Vill du inte svara så kan du ta bort detta ;)

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

[Pappsing]
7/9/12, 2:38 PM
#27

Men, det är väl inte vem som helst, som kan ta bort inlägg?
Är det inte så att ni har koll på vilka som har den befogenheten?

Annons:
Honestyisdead
7/9/12, 2:38 PM
#28

#26 Nej, det är beräknat till mitten av augusti, så det är ett tag kvar. Men bebis verkar vara sugen på att komma ut, den är väldigt aktiv :)

Bror har fått sdommarjobb med chans till förlängning, så vi håller tummarna.

JohannaEkroth
7/9/12, 2:40 PM
#29

Pappsing, alla med Insider kan anmäla inlägg. Och jag sänkte anmälningsgränsen här till bara 1 st ett tag så skulle inlägget tas bort eftersom det varit så mycket tjafs.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Honestyisdead
7/9/12, 2:42 PM
#30

#27 Nej, alla kan inte ta bort inlägg. Däremot kan alla med Insider anmäla inlägg. Just då var gränsen så låg som att det bara behövdes en anmälning för att inlägget skulle försvinna automatiskt.

Honestyisdead
7/9/12, 2:43 PM
#31

Men det var ju hemskt vad trådarna bråkar med mig idag. Var gång jag kommer in på mytt i tråden ser jag nya inlägg som jag inte såg då jag skrev svar förra gången.

JohannaEkroth
7/9/12, 2:45 PM
#32

Hera, idag funkar det bra för mig, i förrgpr hade jag det fenomenet. Glömde alltid någon stackare som jag fick svara senare när personens inlägg dök upp. CoolOskyldigFlört

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[Pappsing]
7/9/12, 2:47 PM
#33

#28 skrivet av Hera

Ska du ha barn?!?!?
Grattis….
….eller tolkade jag det du skrev med "min bebis är väldigt aktiv." fel? :P

Honestyisdead
7/9/12, 2:49 PM
#34

#33 Jag ska bli faster. Jag skrev "Men bebis", inte "min bebis" :P

Annons:
[Pappsing]
7/9/12, 2:51 PM
#35

#34 skrivet av Hera

Oops, jag läste vad jag ville läsa…
Ber om ursäkt, men grattis ändå!

Honestyisdead
7/9/12, 2:54 PM
#36

Tack pappsing :)

indra-bus
7/9/12, 3:05 PM
#37

Ha ha jag trodde att om man är medarbetate kunde man ta bort. Men ni ser.. De var därför jag skrev så o tänkte att du inte ville prata om de här då du skrev o de på en annan sida. Men såg att du var här..

O nyfiken ;)

Spennande.. Jag har ju 2 barn men inga syskon barn..

De var kull att höra att de håller på att lösa sig GladHåller tummar o tår att allt går bra..

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

Honestyisdead
7/9/12, 3:06 PM
#38

#37 Jo, medarbetarna och sajtvärden kan ta bort meddelande på den sajt de jobbar.

indra-bus
7/9/12, 3:15 PM
#39

Nu e jag med..  E lile trög när de gäller datoter. Kan erkänna att de tog mig ett halvår innan jag fattade hur man skrev o svarade på ett inlägg.

Fas för att ha haft dator fobi o inte ens vågat trycka på start knappen så är de ju ganska bra..

Fast krånglar någor får jag paniken - MARIKA KOM NU !!!!

Jag äter inte mina vänner.  Djur har rättigheter. Djur vill oxå leva.

[aspie]
7/10/12, 8:20 AM
#40

Tråkigt när sånt här händer Rynkar på näsan

Undrar jag hur många som blivit drabbade av detta utan att våga/orka säga till? Ingen hoppas jag.

Eftersom jag inte varit aktiv på länge så måste jag fråga vad "insider" är för något och vilka får det? Vad ingår i den funktionen?

[mossquinnan]
7/10/12, 8:35 AM
#41

Ja d är trist d tycker jag åxå aspie:-(

Jag tog mig friheten att kopiera lite så du kan läsa om *insider* ser att du har d åxå..Förut betalade jag var tredje månad,men sen fick jag gratis efter allt strul som var en tid med omläggningen av nya iFokus..kanske du åxå fick?

kram på´reKyss

Hoppa till toppen

iFokus Insider

iFokus Insider är det nya namnet på det vi tidigare kallade iFokus Plus. Vi bytte namn i och med att vi ändrade innehållet i tjänsten. Som iFokus Insider-medlem får du bland annat dessa extratjänster:

  • Du kan välja att få mejl om sajtbevakningar direkt när något händer i stället för en gång per dygn.

  • Du kan skriva anonymt på sajter som tillåter det (fråga värden på sajten om du är osäker).

  • Du kan bifoga filer i privata meddelanden.

  • Du kan använda en autosignatur i dina inlägg och privata meddelanden. I den kan du till exempel ha en länk till din hemsida eller blogg.

  • Du kan använda det automatiska modereringssystemetiFokus, vilket betyder att du är med och håller ordning i diskussionerna.

Vi kommer löpande att lägga till funktioner och tjänster som gör det enklare och roligare att använda iFokus framöver.

iFokus Insider kostar 20 kronor per månad

Annons:
[Joanna76]
7/10/12, 8:36 AM
#42

Du har nog Insider för du har aktiverat funktionen att en speciell text kommer med i botten på alla inlägg/kommentarer i grått. Finns under fliken mina inställningar.

Hoppas fler slipper råka ut för detta som Hera fick erfara, kanske att man skulle ta bort möjligheten att vara anonym när man anmäler? På så sätt skulle man direkt märka om någon jävlas.

[mossquinnan]
7/10/12, 8:39 AM
#43

Jag har bara gjort 1 anmälan mot en medlem ,men då sa jag d åxå till berörande,gick inte vidare heller då jag pratade ut med personen ist och redde ut missförståndenGlad

JohannaEkroth
7/10/12, 8:59 AM
#44

Man får Insider gratis när man är Sajtvärd eller Medarbetare. Det brandgula och vita i:et i era Avatarer sstår för Insider.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[aspie]
7/10/12, 10:18 AM
#45

Tack Mossis, Joanna och höstlegenden Glad

Nu vet jag vad det är. Visste inte att det hade bytt namn Flört

[CajsaBajsa]
7/10/12, 11:51 AM
#46

Nu kom jag in och såg detta lite sent kanske, men ush vad trist att det ska bli så här Rynkar på näsan

Honestyisdead
7/10/12, 11:53 AM
#47

#42 Fast då vågar färre anmäla även då det behövs. Så det tror jag inte heller på.

[Pappsing]
7/10/12, 12:50 PM
#48

Undra om personen som gjorde detta anade vilken dramatik, den skulle ställa till med.
Jag har aldrig sett så många människor, i samma tråd, som säger "Vad hemskt" "Å nej" "Hur kan man?", någon gång förrut.
Undra om den här personen är en sådan som hade behov av uppmärksamhet, som nu sitter och njuter av vad den gjort.

Men OM det nu var så att det var uppmärksamhet, den var ute efter….
Ja, då borde personen hoppa fram och säga "Jag, gjorde det"
Men det verkar inte som om den har gjort det.

Kan det vara så att det var en impuls från en person med diagnosen ADHD, som nu i efterhand ångrar sig rejält?

Kan vi inte anställa en privatdetektiv, som ska lösa detta?

Ursäkta om jag skojar tll det, men vi kan ju inte göra så mycket mer åt det.
Det blir ju inte ogjort ju mer människor, som ojar sig och så.

Men, jag får hålla med om att det är verkligen hemskt gjort.
…sista meningen klämde jag in, så jag inte verkar helt känslolös..:P
Det där skulle jag kanske inte ha skrivit, men jag bjuder på den:P

Annons:
Jennix
7/10/12, 9:08 PM
#49

#48 På ett sätt har du en poäng, för jag tror att ngn som gör sånt vill bara provocera Hera - inte lösa ngn konflikt man har. Så om Hera låtsades som inget hänt, skulle personen nog bli besviken… Vill man inte väcka uppmärksamhet så gör man ju inte så här heller. Däremot tror jag inte personen bryr sig om vad vi andra tycker, eller så tycker hen att vi är dumma som bryr oss om Hera - för det är ju henne vi ger sympati till. ;)

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

[Pappsing]
7/10/12, 9:33 PM
#50

#49 skrivet av Jennix

Frågan är om inte det är personen som gjort detta, som behöver mer sympati, egentligen.
För man kan inte må helt bra, om man beter sig så.

Frågan är hur man bäst, ska ge den här personen sympati.
….undra om den läser den här tråden….
I så fall kan vi ju säga "Stackars dig"

För man mår ju inte bättre av att anmäla en persons ALLA inlägg…så frågan är vad personen ska försöka göra för att må bättre nästa gång.
Kanske anmäla ALLAS inlägg här på forumet.
Snacka om att personen får att göra…*skrattar*

Jennix
7/11/12, 6:47 PM
#51

#50 skrivet av Pappsing

Självklart förstår jag att personen som försöker såra Hera också mår dåligt, men det är ingen orsak för att slippa ta ansvar för att man sårar andra. Flört

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Upp till toppen
Annons: