Annons:
Etikettom-sajten
Läst 1844 ggr
JohannaEkroth
7/10/12, 2:21 PM

OT bra eller dåligt?

Jag vill bara göra en enkel undersökning bland er som skriver och/eller läser här på Bokstavsfolk.

Röstningen är anonym. Ni får gärna diskutera efter ni röstat i tråden.

Frågeställningen är:

Har det blivit för mycket OT (Off Topic/Utanför-ämnet) -trådar här på sistone eller är det bra med denna sortens Utanför-ämnet-diskussioner. Eller vill ni helst ha ett rent forum som håller sig till ämnet och bara någon Off Topic då och då?

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Annons:
AnneN
7/10/12, 2:25 PM
#1

Visst är det kul med lite OT ibland, men det får inte ta över så att det blir mer OT än inlägg som har med ämnet att göra tycker jag.

Och tyvärr tycker jag att det senaste tiden varit alldeles för många OT trådar här Rynkar på näsan

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Honestyisdead
7/10/12, 2:26 PM
#2

Håller med AnnN

JohannaEkroth
7/10/12, 2:27 PM
#3

Jag håller också med AnneN.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Allamej
7/10/12, 2:29 PM
#4

AnneN sa det bäst.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

[mossquinnan]
7/10/12, 2:32 PM
#5

Jag tycker inte att d tagit över!

Emo
7/10/12, 2:39 PM
#6

Lagom är bäst!

Det tycker jag AnneN formulerade mycket bra.

 Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Annons:
[CajsaBajsa]
7/10/12, 5:00 PM
#7

Jag tycker det är kul och intressant med off topic. Men inte för mycket. Det är svårt att dra en gräns vad som är lagom mycket, men jag tycker i alla fall inte det ska vara mer OT än annat.

Glad

Pelle Långlös
7/10/12, 5:29 PM
#8

Sajten hade inte varit så aktiv om inte dessa OT-ämnen finns. Det är vad jag tror så jag röstade att det var okej med många OT-inlägg.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

gulzebra
7/10/12, 7:18 PM
#9

Tycker en del OT är helt okej, men för mycket blir bara jobbigt.

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Mahe
7/10/12, 7:23 PM
#10

Om man har ett stort behov av att "skriva av sig" flera gånger varje dag så är det bättre att starta en blogg… så tycker jag.

Jag bli bara irriterad när det skapas flera nya trådar varje dag med meningslöst innehåll…

[Pappsing]
7/10/12, 9:44 PM
#11

Jag anar lite, att det är alla mina trådar, som folk tänker på.
Hmm, få se, hur många av de trådar, som ligger på senaste trådarna, är mina?

Tre…kan man se det som många?
Hur många av dem har meningslöst innehåll?

Kallar ni självbild, för något meningslöst, som inte har med diagnos att göra?

[mossquinnan]
7/10/12, 9:48 PM
#12

Såklart att d är dina trådar detta handlar om pappsingg erú dum eller`?Flört

JohannaEkroth
7/10/12, 9:49 PM
#13

Pappsing, nu ger du exempel med den enda tråd som du inte blivit kritiserad med typ.

Förresten får man räkna sida 2 också då nästan alla är uppdaterade idag och därmed aktiva.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Annons:
Caf_Roy
7/11/12, 7:37 AM
#14

Kan vi inte bara skapa någon sorts underforum, typ som kuddrummet, för allt OT? Som man inte ser om man inte vill?

Det här är det roligaste och mest inspirerande forum jag någonsin varit på, mycket tack vare Pappsing. Jag tror att väldigt många som hänger här skulle falla bort om han försvann, och vi med diagnoser har ofta svårt att få vänner irl och är mer än andra beroende av de sociala sammanhang vi medverkar i.

Så snälla, för allas skull, jaga inte bort Pappsing! Vi behöver menlösa diskussioner om allt mellan himmel och jord ur bokstavsperspektiv. Det lyser upp dagen och leder till bättre självinsikt.

Snälla rara söta Höstlegenden?

"Att ha kul är snabbaste vägen till lycka"

AnneN
7/11/12, 7:48 AM
#15

#14 Tyvärr så finns det bara 3 sorters forumtyper eller vad man ska kalla det, en som endast sajtvärd/medarbetare kan se, en som "utvalda" medlemmar kan se (kuddrummet) och en som är öppen för alla.

Den för utvalda medlemmar går att ha flera forumgrupper i, men den går inte att dela upp utan alla som är tillagda i den delen kan se alla de grupperna.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Upp till toppen
Annons: