Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ADD & ADHD relaterat Olika former av autism Tourettes Syndrom Motorikstörning (DCD) Tvångssyndrom (OCD) Trotssyndrom (ODD) Ansiktsblindhet (Prosopagnosi) Dyslexi & Dyskalkyli NPF + Psykisk sjukdom Övriga NPF Kan jag ha en diagnos? Utredningar (Hur? Var? När? Varför?) Allmänt Presentationer & Nya medlemmar Hjälpmedel & Stödinsatser Läkemedel & Behandlingar Lagar och regler (LSS, SoL, m.fl.) Ekonomi Kost och matlagning Tips och goda råd Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes) Vänner sökes Tester Bilder & Foton Litteratur Media Dagis / Skola / Jobb / Praktik Familjeliv Diskussioner om NPF Berättelser ur verkligheten Fetalt Alkoholsyndrom (FAS) Off topic - [OT] Dagbok Lekar / Kluringar Om sajten & Om iFokus
Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes)

Bor i Norrbotten

2012-07-29 18:51 #0 av: JohannaEkroth

Här kan alla som bor i Norrbotten skriva om ni önskar kontakt med andra Bokstavsfolk. Glad

Håll tråden fri från övriga kommentarer, tack! Foten i munnen

Lättare att finna sin vän då! Flört

Vill du skriva en rad för att du bor nära detta landskap och letar vänner här också, gör det, men berätta i vilket landskap du bor. Kyss

Jobbar på Anhöriga, BokstavsfolkHuvudvärk och Mag- & Tarmsjukdomar iFokus. 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else -

Anmäl
2012-08-01 08:47 #1 av: LinaIsabell

Jag bor i Norrbotten! Men bara två veckor till!

Anmäl
2012-08-02 01:06 #6 av: AnneN

Jag bor i Norrbotten, mer exakt i Luleå Glad

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2012-09-01 23:25 #7 av: fanniiiiie

Varför står inte Kiruna kommun med på kartan? Jag bor i Kiruna iallafall Glad

Anmäl
2012-09-01 23:56 #8 av: AnneN

#7 Kiruna har en ligt denna uppdelning hamnat i tråden för lappland.

/Mvh Anne
~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Anmäl
2012-09-02 15:33 #9 av: LinaIsabell

#8 Det tycker jag dock är dumt. Jag har bott i Kiruna födseln-16 år och det har alltid hetat Norrbotten. Det är Norrbotten man väljer i alla boendeinställningar på alla hemsidor innan städerna kommer upp och man då kan välja Kiruna.

Anmäl
2014-07-04 05:10 #10 av: Simelion

Bor i Kalix kommun :)

Anmäl
2014-07-08 22:18 #11 av: tlover

#9 Det ligger i Norrbottens län men i landskapet Lappland. Det är landskapet Norrbotten på bilden. (det är samma för oss i Västerbottens läns inland dvs södra delen av landskapet Lappland också, i princip ingen pratar om landskap utan det pratas oftast om länet)

Black friday rea i tebutiken: 10% rabatt på allt el ge vidare,
15% rabatt på bland annat matcha, 20% rabatt på yerba mate och inte mindre än 30% på provpåsar

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.