Annons:
Etikettadhd-add
Läst 1652 ggr
Smålänning
10/20/12, 4:57 PM

Fick min diagnos igår

Jag har adhd… Allt gick snabbt, så nu får man smälta in det lite

"Allt har sin tid"

Sajtvärd på Trötthet i Fokus

www.trotthet.ifokus.se

Annons:
AnneN
10/20/12, 7:33 PM
#1

Grattis till att äntligen ha fått diagnos! Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Varulv]
10/20/12, 9:06 PM
#2

Du växer in i det…! Flört

JohannaEkroth
10/20/12, 9:23 PM
#3

Grattis Smålänning! Kyss

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Smålänning
10/21/12, 2:18 AM
#4

Tack alla, och det känns faktiskt som ett grattis är på sin plats. Jag tyckte jag stämde in på ADHD och fick utredning (efter min läkare sa: kan vi komma överens om att du inte har adhd) Känns bra helt enkelt:) och att de var så säkra och inga tvivel fanns. Nu på måndag ska frun med på samtal.. Blir bra

"Allt har sin tid"

Sajtvärd på Trötthet i Fokus

www.trotthet.ifokus.se

Anne-Hedvig
10/21/12, 9:00 AM
#5

Så fint - gratulerer!

sudniF
10/21/12, 12:57 PM
#6

Så bra :) då kommer ett grattis härifrån med :D

Annons:
Smålänning
10/21/12, 5:06 PM
#7

#5#6 tack så mkt:) (råkade nog trycka på en anmälknapp av misstag:( sitter med mobilen)

"Allt har sin tid"

Sajtvärd på Trötthet i Fokus

www.trotthet.ifokus.se

Rebellkatten
10/22/12, 12:05 PM
#8

Grattis Smålänning! Jag fick min diagnos för en månad sen, det tar ett tag innan man fattar på riktigt, jag har iaf inte .. gjort det än. o_O

Att inse att problemen man har och har haft liksom inte "försvinner" som man tänkte att de kanske skulle göra nån luddig dag i framtiden. Utan att de kommer finnas där … för alltid. Eh, vill inte regna på din parad men du kanske förstår vad jag menar =D

Jag kände iaf att det var något positivt att få diagnosen. Lättare när man vet lite mer vad man har att jobba med (och mot).

Smålänning
10/23/12, 1:13 AM
#9

Tack:) regna nä, problem fanns och finns och kommer inte gå bort. Det kommer bli ett mindre heltidsarbete att jobba med allt, samtidigt som man har fru och två barn.. Hus .. mm. Men visst känns det skönt:) men även orättvist, att i 32 år gått runt och känt sig annulunda och dåliga betyg mm utan att man fick hjälp. Skulle vilja ha skadestånd egentligen. Eller få utanpå försäkringen.. Går det? Kanske starta en tråd om det. Nu glömde jag varvat skulle skriva:/

"Allt har sin tid"

Sajtvärd på Trötthet i Fokus

www.trotthet.ifokus.se

Rebellkatten
10/23/12, 2:39 PM
#10

Ja, det hade ju varit så mycket lättare i livet om man fattat vad det var som alltid lade krokben för en. Jag hade kanske orkat gå färdigt skola om jag fattat och fått hjälp för mina koncentrationsproblem och sluppit alla korkade csn-lån för utbildningar jag aldrig orkade gå färdigt.

Men nu vet vi och kan jobba med det från och med nu. ^_^

Smålänning
10/23/12, 5:48 PM
#11

Japp, upp till kamp! ;)

"Allt har sin tid"

Sajtvärd på Trötthet i Fokus

www.trotthet.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: