Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ADD & ADHD relaterat Olika former av autism Tourettes Syndrom Motorikstörning (DCD) Tvångssyndrom (OCD) Trotssyndrom (ODD) Ansiktsblindhet (Prosopagnosi) Dyslexi & Dyskalkyli NPF + Psykisk sjukdom Övriga NPF Kan jag ha en diagnos? Utredningar (Hur? Var? När? Varför?) Allmänt Presentationer & Nya medlemmar Hjälpmedel & Stödinsatser Läkemedel & Behandlingar Lagar och regler (LSS, SoL, m.fl.) Ekonomi Kost och matlagning Tips och goda råd Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes) Vänner sökes Tester Bilder & Foton Litteratur Media Dagis / Skola / Jobb / Praktik Familjeliv Diskussioner om NPF Berättelser ur verkligheten Fetalt Alkoholsyndrom (FAS) Off topic - [OT] Dagbok Lekar / Kluringar Om sajten & Om iFokus
Hjälpmedel & Stödinsatser

Problem med handi, hjälp!

2012-10-24 12:52 #0 av: gulzebra

Är det någon här som har en handifon?
Jag har en HTC HD Mini som strular. Nyss var minneskortet tydligen urplockat, så jag stängde av, plockade ur det och satt i det på nytt. Slog på handifonen men får bara upp att Handi inte är riktigt installerad - vilket den ju visst är, har haft den i något år nu...

Jag har försökt göra omstart men inget resultat. Vad ska jag göra? Jag vill ju inte behöva göra en total omstart och förlora allting jag har i den Rynkar på näsan

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you"
DeviantArt | Instagram

Anmäl
2012-10-24 13:03 #1 av: JohannaEkroth

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig såhär. Har hanft Handi och nu Handi Defy +. Hade det problemet med min Handi, då va det fel på enheten och jag fick en ny. Men prova och ring Abilia och se vad de säger.

http://www.abilia.se/faq/article.aspx?cat=257194&id=154036

Jobbar på Anhöriga, BokstavsfolkHuvudvärk och Mag- & Tarmsjukdomar iFokus. 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else -

Anmäl
2012-10-24 13:05 #2 av: gulzebra

Har precis mailat dit ja, får se vad de säger. Gaah :(

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you"
DeviantArt | Instagram

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.