Annons:
Etikettannat-npf-relaterat
Läst 2506 ggr
[Varulv]
2012-11-06 20:26

Kvinna

Är du kvinna?

Faller du i så fall för denne guy?

… : -

Annons:
muammar
2012-11-06 21:34
#1

Kan inte vara man och föredra denna karl?

JohannaEkroth
2012-11-06 23:15
#2

Nej, borde jag det? Foten i munnen

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Allamej
2012-11-07 00:22
#3

Nej. inte en chans i hela h-vetet att jag skulle ta i honom med en tång. Sorry.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

MoaL
2012-11-07 01:51
#4

Inte ens lite. Hurså?

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Internettan
2012-11-07 10:00
#5

Frisyren och kläderna är ju inte av dags dato direkt. Med lite "styling" så är det väl inget fel på honom. När det gäller musikstilen så… usch! Men på den tiden tror jag inte det var lika illa att sjunga så. Så mitt problem med honom är helt enkelt att han är en kvarleva från en annan tid. (Jag gillar inte Beatles heller om man tänker på just manlighet..)

"Every point of view is a view from a point."

Adur
2012-11-07 11:54
#6

Den där glesa mustaschen var riktigt ruggig! Kan inte ha varit snyggt då heller.

Annons:
Internettan
2012-11-07 16:43
#7

Vem är perfekt? Känns lite "ruggigt" att gadda ihop sig mot en person och tala om hans personliga utseende också. Inte heller så snyggt, vare sig nu eller då.

"Every point of view is a view from a point."

[Varulv]
2012-11-07 18:01
#8

#7 Så du vill ångra ditt inlägg #5, med andra ord…? ObestämdFlört

Adur
2012-11-07 22:06
#9

Jag tycker att den där mustaschen så uppenbart är en gimmick. Precis som de varierande frisyrerna och klädesplaggen. Och att kommentera en misslyckad accessoar på ett officiellt skivomslag efter sisådär 40 år, är i min värld inte särskilt allvarligt. Eller fanns det på den tiden verkligen någon som på allvar tyckte att det var klädsamt med fjunig moppe-mustasch? Däremot skulle jag inte säga något om ansiktsdrag eller kroppsvikt eller något annat som faktiskt ÄR det personliga utseendet.

Rebellkatten
2012-11-07 23:37
#10

Nej. >_<

[Joanna76]
2012-11-08 21:09
#11

Kanske om man vore ung då? Tiderna förändras och smaken med dom.

Internettan
2012-11-09 06:54
#12

#8:

Egentligen gör jag det.

Jag tror inte att jag förstår ditt syfte med tråden. Är det att kommentera hur man såg ut då (mansidealet typ) och vad vi tycker om det idag - eller var det att fråga om personen i sig "dög" som man? Och det är det senare jag fick det till, i och med vissa kommentarer, och då kändes det plötsligt så taskigt.

Men jag hade kanske fel. Och så allvarligt är det kanske inte heller. Men jag reagerar lite fort när det gäller just utpekande av enskilda personer och tolkar in mer än vad jag kanske borde? På det här forumet vill vi ju bli accepterade som vi är även om vi inte håller oss "inom mallen" och då känns det konstigt att döma andra så här.

"Every point of view is a view from a point."

[Varulv]
2012-11-09 21:50
#13

Nej men kära du! Kyss

Av en slump åhörde jag videon, vilken fick smilbanden att spännas en smula…

Tänkte: detta var ett ideal på sextiotalet som fick åtskilliga kvinnor i publiken att skrika hysteriskt och även svimma…

Då ville jag kollationera: reagerar ni kvinnor av idag likadant som era mormödrar gjorde då, när det begav sig…?

Det var hela syftet med tråden! Flört

Annons:
MoaL
2012-11-09 22:25
#14

Haha Varulv, det finns ingen, vare sig man eller kvinna, som skulle kunna få mig att svimma med sitt blotta utseende eller sångröst (om det möjligtvis inte är så otäckt att det skulle få hjärnan att stänga av Flört). Ingen kändis skulle kunna få mig att skrika eller svimma, jag är inte den typen.

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

JohannaEkroth
2012-11-09 22:40
#15

Men Varulv, han var inte snygg! FörvånadFoten i munnen

Plocka fram en snygg kille ska du få höra mig skrika! Tungan ute

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[Joanna76]
2012-11-09 22:49
#16

Ful var han ju intem bortse frisyren och rösten. Titta bara på ansiktet.

Dessutom var han gift med Joan Collins och enligt wikipedia (den engelska varienten) en playboy Skrattande

[Varulv]
2012-11-09 23:27
#17

Ha ha tack för era svar! Kyss

(Och du, Höstlegenden, jag ska försöka plocka fram någon - så var inte alltför säker du…! Guld i munCoolFlört.)

[RadioMG]
2012-11-10 01:53
#18

Underbar låt :)

Internettan
2012-11-10 07:23
#19

#13:

Okej, då förstår jag. Nu blev det en klart intressant tråd istället.

Förlåt För Förfärande Förutfattad Feltolkning Från Fånigt Frågande Fruntimmer.

"Every point of view is a view from a point."

Jennix
2012-11-10 10:30
#20

Ideal ser väl alltid olika ut i alla tider…De ideal som får tonårstjejer att svimma idag är knappast finare. Tungan ute

Visar du en bild på Justin BIeber får du se vilka som fnittrar. Flört

Själv är jag grymt ointresserad av ideal och känner mig alltid väldigt annorlunda i sånt här, så jag är inte rätt person att fråga.

Vad jag tycker är ett intressant utseende har mer att göra med hur personen beter sig, kroppspråk och tal och vad de säger. Glad

Kan inte bedöma det från en bild bara…

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Annons:
redheadgeorgeous
2012-11-12 13:05
#21

Nej, det skulle jag inte.

Hannah

http://bokstavsmama.blogspot.com/

Vargafrost
2012-11-13 10:32
#22

Ansiktsformen, möjligtvis, fast inte ens garanterat. Så nä. Tungan ute

Vänliga hälsningar
Jenny, sajtvärd på Agility iFokus
Driver även bloggen Hundtokiga

JohannaEkroth
2012-11-13 19:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#23

De här faller jag för däremot. Flört

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Upp till toppen
Annons: