Annons:
Etikettannat-npf-relaterat
Läst 1150 ggr
[Varulv]
11/14/12, 7:48 PM

Nästa steg?

Säg,

att du vaknar upp på ett sjukhus efter ett självmordsförsök.

En auktoritet sitter vid din sida och säger:

"Du hade hakat upp dig i din förra nivå bara. Nu ska du ta nästa steg. Du äger förmånen att helt och hållet bestämma detta. Således: hur ser ditt nästa steg i livet ut!?"

Ja, hur ser nästa steget ut i ditt liv om du själv fick bestämma helt och hållet…!? ObestämdFlört

Tungan ute

Annons:
Zaphix
11/14/12, 8:57 PM
#1

Jag skulle nog inte vilja ta ett steg till efter ett självmordsförsök, lär inte ha börjat se mer ljust på livet bara för att jag misslyckats en gång.

Men om man bortser från hur verkligheten skulle vara för mig så skulle jag fortsätta med den plan jag har nu. Fortsätta min utbildníng detta läsår och söka in till andra utbildningar till hösten. Även i mitt hästliv skulle jag fortsätta på samma spår som nu, då det känns som det bästa för oss i nuläget.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

blackfriday
11/14/12, 8:58 PM
#2

Det finns ju en anledning till att man försökt ta livet av sig, och den anledningen finns säkert kvar när man vaknar upp på sjukhuset.

Så det blir att göra ett nytt suicidförsök.

[Joanna76]
11/14/12, 9:11 PM
#3

Nästa steg blir väl att få bort det som gjorde att man ville dö från första början.

JohannaEkroth
11/14/12, 9:20 PM
#4

Nästa steget finns inte, för jag hade gjort det vattentätt med totalt omöjligt att misslyckas. Oskyldig

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[Varulv]
11/14/12, 10:25 PM
#5

Ok tack för era svar! Glad

Upp till toppen
Annons: