Annons:
Etikettadhd-add
Läst 1415 ggr
Admantine
2012-11-26 11:20

Hej alla trevliga bokstäver!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill bara tala om att jag är tillbaka efter ett låååångt uppehåll som beror på en massa saker.

Jag har saknat er och ska försöka hålla mig någotsånär frekvent på denna fina sajt. Trevligt att vara tillbaka!

Sist jag var här var jag bitter över att jag inte fick någon terapi som jag så väl behöver.

Men efter att ha skrivit en halv bok om mina känslor, svårigheter, livsöden, hemskheter m.m. så insåg läkarna faktum! Att jag definitivt behöver hjälp om jag inte ska gå under.

Så nu går jag i terapi, och jag ger mig inte förren jag känner mig klar. Jag är extremt envis så det kommer jag långt med!

Jag har en underbar terapeut, och jag är säker på att hon kommer att hjälpa mig att hjälpa mig själv.

För er som inte känner igen mig så kan jag berätta att jag har ADD, Panikångestsyndrom och lite annat smått och äckligt. Fick diagnoser för ca 2,5 år sen tror jag…minnet är som hos en snigel.

Kram på er

Annons:
PiganX
2012-11-26 22:56
#1

Inte pratat direkt med dig tidigare, men kul att det blivit bättre för dig iallafall! Det ger en hopp om att det faktiskt finns bra hjälp att få.

Admantine
2012-11-26 23:21
#2

Ja, jag är så glömsk och får inte fram något när jag är hos läkaren så därför började jag skriva på nätterna då jag jobbar. Det har hjälpt mig mycket att de fått läsa vilket elände jag haft och har. Jag rekommenderar det starkt till de som har svårt att verbalt få ur sig sina problem.

Rebellkatten
2012-11-27 12:38
#3

Välkommen tillbaka! =D

Jag brukar inte heller komma ihåg saker jag vill säga, så numera skriver jag ned allt jag vill ha sagt i ett anteckningsblock som jag alltid har med mig. =D

Bra att du fått hjälp iaf.

Upp till toppen
Annons: