Annons:
Etikettverklighetsberättelser
Läst 1359 ggr
dramanda1
2012-11-26 14:54

Min historia

Jag är en tjej på 13 vårar som har ADHD vi går två år tillbaka i tiden. Jag förlorade min bästa kompis i cancer alltså min morfar han avled 2011. Under hösten 2011 så vägde jag bara 40 eller 39 kilo var 160 mc lång bara. Jag äter Concerta 48 mg nu men då så åt jag 54 mg och jag åt dåligg. Under januari så spydde jag mycket på grund av concertan. Jag vägde så lite att jag inte åt någon mat alls. Men en dag i januari så gick jag hem från skolan för jag hade spytt och min puls var ganska hög. Vägde då 40 kilo. I mars 2012 så åt jag allt jag såg i juni så vägde jag 49 kilo en stolt tjej men jag gick upp ytligare 10 kilo under sommaren. Jag väger idag 59 kilo och är 163 mc lång och mår jätte bra och är på top jag spyr ej längre det senaste jag spydde var i juni eller i början av juli. Jag känner av min kropp att jag är på väg att spy och jag tänker inte spy och då gör jag ej det. Det har både gått upp och ned för mig. Har både inte velat gå till skolan och det gick skit dåligt för mig i skolan med alla ämnen men nu så går jag i sjuan. Och har fått betyget b och e i so och e i engelska och e när man skulle skriva om sig själv. Jag hat nu insätt att man kan förändra sin kropp på bara några månader. Denna julen kommer bli toppen i hela mitt Liv jag väger ej inte lika lite som jag gjorde i julas. Nu så är jag en god människa och jag har många nya kompisar i min nya klass. Och det går super fritiden är full fart jag lever livet ta vara på livet när du kan ha kul. Kram En 13 årig tjej.

Annons:
Honestyisdead
2012-11-26 18:30
#1

Kul att det går bra för dig och att du mår bra!

dramanda1
2012-12-20 12:46
#2

tack

Hellgrim
2012-12-20 14:07
#3

Intressant berättelse alltid roligt när börjar gå bra för någon och hoppas att de bara kan bli bättre för dig :)

JohannaEkroth
2012-12-20 16:41
#4

Härligt att höra, gumman! Kyss

Tråkigt att du har behöva mått så illa av Concertan. Du borde ha fått någon medicin mot illamående utskriven. Stackare, att ha behöva utstått detta. Gråter

Hur känner du över att bästa kompisen och din morfar har gått bort? Kan du prata med någon om din saknad?

Kramar tillbaka!

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

dramanda1
2012-12-20 21:06
#5

jag förlorade min bästa vän alltså som var min morfar

Upp till toppen
Annons: