Annons:
Etikettförskola-skola-jobb-praktik
Läst 2656 ggr
Anna4077
2/26/13, 6:01 PM

onaturligt trött efter jobbet.

Hej Jag har ADD och bipolär. Varit sjukskriven länge. Varit hemma ca 1,5 år minus några timmar i skolan. Nu har jag äntligen börjat jobba! Det går fantastiskt. Har aldrig trivts så bra med någon typ av jobb och skola. Jag mår inte dåligt psykiskt det minsta utav jobbet. Det är ganska fysiskt krävande då jag jobbar i ett stall. Jag jobbar just nu under halvtid 4 dagar i veckan är ledig på onsdagar. Problemet är att jag är otroligt trött efter jobbet. Orkar många dagar inte göra middag eller något de dagar jag jobbar. Morgonen är otroligt jobbiga trots att jag absolut älskar mitt jobb. Om jag inte jobbar mår jag jätte dåligt psykiskt och är jätte deppig. Om jag jobbar mina 4 dagar är jag bara rastlös och lite nere på söndagen. Nu funderar jag på om jag kanske går på för hårt trots att det går bra. Vad tror ni? Är det sånt man kan 'kämpa igenom' eller är det ett tecken på att jag kör slut på mig igen? Hur är det för er att ta er till jobbet? Hur mår ni efteråt? Har gått i väggen 2 gånger och vet precis vad läkare osv kommer säga. men dom kan ju inte råda mig att kämpa på om jag är nära gränsen…

Anna och taxen Max

Annons:
Honestyisdead
2/26/13, 6:10 PM
#1

Känner många som inte har några diagnoser som är så trött efter jobb.
Tror det tyvärr hör till :(

Anna4077
2/26/13, 6:48 PM
#2

Håller tummarna att det är så :) bara det funkar så kan jag lever med att vara hemskt trött. Bara jag klarar mig undan depression osv kan jag leva med det.

Anna och taxen Max

Upp till toppen
Annons: