Annons:
Etikettadhd-add
Läst 1014 ggr
AvellerPå
2013-04-19 17:23

Medicin är inte allt, suveräna länkar!

Jag har på ett annat ställe skrivit om Charles Barkleys bok Taking charge of Adult ADHD och sagt att denna är det bästa jag läst om ADHD.

När jag nu satt och "surfade ADHD" fast jag egentligen borde ha…….🤫 så hittade jag denna länk: Treatment of ADHD jag måste göra lite annat nu och har bara ögnat igenom detta men det ser ut som om jag hittat ett riktigt guldkorn här☀️ jag tror faktistk jag skall skriva ut det och ge mig själv det som en present🎁 att i lugn och ro läsa det från papper i kväll🌛

Som allt annat intressant kring ADHD så är detta från USA, de ligger ungefär 30 år före oss och är 20 gånger fler människor än vi så det är där man måste leta om man skall hitta annat än enkla beskrivningar.

Denna ganska korta men ack så innehållsrika lilla skrift kommer från Marla Cummins en sida där jag hittat mycket spännande saker bla annat detta: Waiting for motivation jag länkade till detta tidigare i eftermiddag men det är så bra att det får vara med igen. Hennes sida skall jag följa i fortsättningen, den saken är säker.

Annons:
Upp till toppen
Annons: