Annons:
Etikettadhd-add
Läst 1421 ggr
[lucii]
5/21/13, 1:03 PM

Tjejer med ADD/ADHD

Jag är så otroligt trött på att ingen kan någonting om detta då det inte är speciellt nytt. Jag skulle vilja bli informatör eller cirkelledare. Skulle någon vara intresserad tror ni?

Annons:
Labolina_73
5/21/13, 4:39 PM
#1

vad menar du? 

//Linda

Denna kommentar har tagits bort.
[lucii]
5/21/13, 5:38 PM
#3

Jag menar att informera hur det är att leva med ADD/ADHD. Det finns föräldrar som inte vet så mycket och det finns skolor som vet ännu mindre. Jag kämpar fortfarande för att komma in i samhället. Men det vore ju bra om någon som faktiskt vet hur det är informerar. Det som man läser i böcker handlar oftast om en typ ADD/ADHD. Men vi är alla olika.

miini85
5/21/13, 6:12 PM
#4

håller med om att det behövs kunskap om detta. alla är vi olika. jag kämpar och verkligen brinner för det här. att folk ,arbetsgivare, skola ja alla ska få mera kunskap kring detta. även om man vet mera om detta idag så finns det fortfarande så lite människor vet. jag är med i attention gästrikland. vi har utbildningar föreläser vi gör så mycket mer än det. vill ni veta mer får ni gärna maila mig. ni får fråga vad som helst. jag finns även på fb. menade såklar skriv i pm. ju fler vi är ju mer når vi ut till alla:-) ha en trevlig kväll

Upp till toppen
Annons: