Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen ADD & ADHD relaterat Olika former av autism Tourettes Syndrom Motorikstörning (DCD) Tvångssyndrom (OCD) Trotssyndrom (ODD) Ansiktsblindhet (Prosopagnosi) Dyslexi & Dyskalkyli NPF + Psykisk sjukdom Övriga NPF Kan jag ha en diagnos? Utredningar (Hur? Var? När? Varför?) Allmänt Presentationer & Nya medlemmar Hjälpmedel & Stödinsatser Läkemedel & Behandlingar Lagar och regler (LSS, SoL, m.fl.) Ekonomi Kost och matlagning Tips och goda råd Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes) Vänner sökes Tester Bilder & Foton Litteratur Media Dagis / Skola / Jobb / Praktik Familjeliv Diskussioner om NPF Berättelser ur verkligheten Fetalt Alkoholsyndrom (FAS) Off topic - [OT] Dagbok Lekar / Kluringar Om sajten & Om iFokus

Om sajten & Om iFokus

Usel funktion

2013-05-23 21:30 #0 av: [Varulv]

Undras: Är det bara jag som har märkt en försämrad funktion av sajten de senaste dygnen? När man skriver ett inlägg, kommer först opp en skylt: "Ditt inlägg har inte skickats. Fyll i de markerade fälten och försök igen."

Vilka markerade fält? Jag ser inga. Trycker man på "Skicka" en gång till, så skickas meddelandet. Men det tar flera minuter - även om man bara har skrivit något enstaka ord - innan det är färdigskickat.

Väl "i hamn" så kan man inte skrolla tråden förrän efter ytterliga minuters tid.

Nej, ska det vara på detta viset, så får en ingen ro...

Snopen

αγάπη

Anmäl
2013-05-24 00:31 #1 av: JohannaEkroth

Varulv, jag har inte haft några sådana problem.

Vänligen rapportera ditt fel på http://support.ifokus.se så det blir fixat. Det finns en mall i ett av de Aktuella just nu-inläggen med en orange-röd plupp framför som du kan använda dig av.

Jobbar på Anhöriga, BokstavsfolkHuvudvärk och Mag- & Tarmsjukdomar iFokus. 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else -

Anmäl
2013-05-24 07:34 #2 av: Niklas

Fler har samma problem. Vi försöker hitta felet.

Vänliga hälsningar, Niklas
» Förbättra din engelska på iFokus systernätverk, Savvity 🎈.

Anmäl
2013-05-24 09:32 #3 av: [Joanna76]

Jag har märkt det men bara när jag använder explorer  med chrome går det utmärkt.

Hände nu när jag skulle posta detta Lipar

Anmäl
2013-05-24 10:45 #4 av: JohannaEkroth

Varulv, prova Chrome som webbläsare medan Niklas & c:o tar itu med detta. Jag kör Chrome och som Joanna här ovan säger så finns inte detta problem i Chrome.

Anmäl
2013-05-24 12:24 #5 av: sudniF

Mmm samma här märker jag, som inte varit så aktiv på länge, men jag har för kass internetuppkopling för att ladda hem nån annan weblä'sare.

Anmäl
2013-05-24 12:31 #6 av: JohannaEkroth

Mod. Lägger tråden i kategorin "OM SAJTEN & OM IFOKUS".

Anmäl
2013-05-24 20:18 #7 av: [Varulv]

#2 Tack, Niklas!

#4 Skulle aldrig falla mig in, Höstlegenden. (Börjar faktiskt bli lätt trött på dina "goda" råd snart...)

αγάπη

Anmäl
2013-05-24 20:51 #8 av: JohannaEkroth

#6 Förlåt.

Anmäl
2013-05-24 20:54 #9 av: MoaL

Vadan denna dåliga attityd, Varulv? Att testa Chrome är inget dåligt råd. Jag kör också på Chrome och har inga problem som du beskriver.

Det finns ingen anledning att vara otrevlig. Vill du inte testa något nytt, so be it, men du kan gott vara trevlig mot folk som försöker vara hjälpsamma.

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

Anmäl
2013-05-24 21:28 #10 av: [Varulv]

#9 Så du menar att jag har betett mig otrevligt, MoaL?

Ja men är det så ni andra upplever mig, så har jag väl inte någon anledning att stanna kvar här - eller...?

Enligt min egen uppfattning så väljer jag väl för sjutton själv min webbläsare. Vill göra en liknelse: Sitter i kyrkan, och säger till prästen: "Jag upplever att Gud har svikit mig i det eller det avseendet". Då kommer en annan person fram och uppmanar mig att välja Jehovas vittnen istället: "Det är mycket bättre; Jehovas vittnens gud ställer aldrig till med de problemen du beskriver!" När jag avböjer, kommer en tredje person fram och säger: "Varför är du ohövlig!? Jag tycker inte att du har någon anledning till att vara oförskämd i Guds hus!"

Tillåt mig att ta mig en rejäl funderare på alltihop... Snopen

αγάπη

Anmäl
2013-05-24 22:36 #11 av: Niklas

En annan liknelse: Sitter i mörkret och ser ingenting. Då hör jag en röst som säger "tänd lampan, du har strömbrytaren på väggen bakom dig". När jag följer hans råd blir det plötsligt ljust. Glad

Vänliga hälsningar, Niklas
» Förbättra din engelska på iFokus systernätverk, Savvity 🎈.

Anmäl
2013-05-24 22:42 #12 av: Anonym

#10 hon gav dig rådet för att IE är känt för att vara belamrat med problem. 

Och MoaL har rätt du var riktigt otrevlig i det inlägget. Som sagt ingen tvingar dig att testa något men man behöver inte vara ohyfsad.

Och en sak till: detta är bokstavsfolk i fokus. Problem postas på supportsidan

Anmäl
2013-05-24 23:05 #13 av: [Varulv]

Ok, tack ni alla.

Här kliver jag av.

Vinkar

αγάπη

Anmäl
2013-05-25 14:16 #14 av: JohannaEkroth

Anonym - Jag ber dig att tänka på Skrivregelspunkten:

Det är inte tillåtet att:

• Använda Anonymits-funktionen för att man ska våga träta och vara elaka på varandra.

Jag vill att du PM:ar mig snarast och berättar vem du är och varför du bröt mot denna punkt. Annars är jag elak och det kommer att bli kollektiv bestraffning och jag kommer att ta bort chansen att kunna använda Anonymitets-funktionen på Bokstavsfolk iFokus. Missbrukas funktioner på iFokus måste jag som Moderator vidta åtgärder.

/Moderator

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.