Annons:
Etikettom-sajten
Läst 2294 ggr
[Varulv]
5/23/13, 9:30 PM

Usel funktion

Undras: Är det bara jag som har märkt en försämrad funktion av sajten de senaste dygnen? När man skriver ett inlägg, kommer först opp en skylt: "Ditt inlägg har inte skickats. Fyll i de markerade fälten och försök igen."

Vilka markerade fält? Jag ser inga. Trycker man på "Skicka" en gång till, så skickas meddelandet. Men det tar flera minuter - även om man bara har skrivit något enstaka ord - innan det är färdigskickat.

Väl "i hamn" så kan man inte skrolla tråden förrän efter ytterliga minuters tid.

Nej, ska det vara på detta viset, så får en ingen ro…

😮

Annons:
JohannaEkroth
5/24/13, 12:31 AM
#1

Varulv, jag har inte haft några sådana problem.

Vänligen rapportera ditt fel på http://support.ifokus.se så det blir fixat. Det finns en mall i ett av de Aktuella just nu-inläggen med en orange-röd plupp framför som du kan använda dig av.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Niklas
5/24/13, 7:34 AM
#2

Fler har samma problem. Vi försöker hitta felet.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[Joanna76]
5/24/13, 9:32 AM
#3

Jag har märkt det men bara när jag använder explorer  med chrome går det utmärkt.

Hände nu när jag skulle posta detta 😛

JohannaEkroth
5/24/13, 10:45 AM
#4

Varulv, prova Chrome som webbläsare medan Niklas & c:o tar itu med detta. Jag kör Chrome och som Joanna här ovan säger så finns inte detta problem i Chrome.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

sudniF
5/24/13, 12:24 PM
#5

Mmm samma här märker jag, som inte varit så aktiv på länge, men jag har för kass internetuppkopling för att ladda hem nån annan weblä'sare.

JohannaEkroth
5/24/13, 12:31 PM
#6

Mod. Lägger tråden i kategorin "OM SAJTEN & OM IFOKUS".

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Annons:
[Varulv]
5/24/13, 8:18 PM
#7

#2 Tack, Niklas!

#4 Skulle aldrig falla mig in, Höstlegenden. (Börjar faktiskt bli lätt trött på dina "goda" råd snart…)

JohannaEkroth
5/24/13, 8:51 PM
#8

#6 Förlåt.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

MoaL
5/24/13, 8:54 PM
#9

Vadan denna dåliga attityd, Varulv? Att testa Chrome är inget dåligt råd. Jag kör också på Chrome och har inga problem som du beskriver.

Det finns ingen anledning att vara otrevlig. Vill du inte testa något nytt, so be it, men du kan gott vara trevlig mot folk som försöker vara hjälpsamma.

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

[Varulv]
5/24/13, 9:28 PM
#10

#9 Så du menar att jag har betett mig otrevligt, MoaL?

Ja men är det så ni andra upplever mig, så har jag väl inte någon anledning att stanna kvar här - eller…?

Enligt min egen uppfattning så väljer jag väl för sjutton själv min webbläsare. Vill göra en liknelse: Sitter i kyrkan, och säger till prästen: "Jag upplever att Gud har svikit mig i det eller det avseendet". Då kommer en annan person fram och uppmanar mig att välja Jehovas vittnen istället: "Det är mycket bättre; Jehovas vittnens gud ställer aldrig till med de problemen du beskriver!" När jag avböjer, kommer en tredje person fram och säger: "Varför är du ohövlig!? Jag tycker inte att du har någon anledning till att vara oförskämd i Guds hus!"

Tillåt mig att ta mig en rejäl funderare på alltihop… 😮

Niklas
5/24/13, 10:36 PM
#11

En annan liknelse: Sitter i mörkret och ser ingenting. Då hör jag en röst som säger "tänd lampan, du har strömbrytaren på väggen bakom dig". När jag följer hans råd blir det plötsligt ljust. 🙂


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Anonym
Anonym
5/24/13, 10:42 PM
#12

#10 hon gav dig rådet för att IE är känt för att vara belamrat med problem. 

Och MoaL har rätt du var riktigt otrevlig i det inlägget. Som sagt ingen tvingar dig att testa något men man behöver inte vara ohyfsad.

Och en sak till: detta är Bokstavsfolk i fokus. Problem postas på supportsidan

[Varulv]
5/24/13, 11:05 PM
#13

Ok, tack ni alla.

Här kliver jag av.

👋

Annons:
JohannaEkroth
5/25/13, 2:16 PM
#14

_Anonym - Jag ber dig att tänka på Skrivregelspunkten:

_

Det är inte tillåtet att:

  • Använda Anonymits-funktionen för att man ska våga träta och vara elaka på varandra.

Jag vill att du PM:ar mig snarast och berättar vem du är och varför du bröt mot denna punkt. Annars är jag elak och det kommer att bli kollektiv bestraffning och jag kommer att ta bort chansen att kunna använda Anonymitets-funktionen på Bokstavsfolk iFokus. Missbrukas funktioner på iFokus måste jag som Moderator vidta åtgärder.

/Moderator

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Zaphix
5/27/13, 8:58 AM
#15

Men Varulv! :(

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Upp till toppen
Annons: