Annons:
Etikettverklighetsberättelser
Läst 797 ggr
tarotlasse
7/3/13, 7:20 PM

Försäkringskassan i semestertider.I dag ringde jag

I dag ringde jag försäkrings kassan för att ställa en fråga. 

Men det fungerade inget vidare när jag försökte knappa mig rätt  i menyn  så svarade en röst mig  tekniska problem var vänlig o försök senare. 

Efter några försök med samma resultat så besökte jag Försäkringskassan i stället. 
Jag fick legitimera mig och fick en nummer lapp av en dam för nåde den som tar eget intiativ o tar en nummer lapp själv. 
Satt sedan o väntade i nästan 2 timmar innan mitt nummer äntligen dök upp på displayen. Vore det inte bättre att denna visserligen trevliga dam istället för att dela ut nummerlappar i stället stod och besvarade frågor.
Semester tider så  jag har full förståelse att man får vänta lite extra. 
Jag ställde min fråga o möttes av ett stelt ansikte och fick svaret att de kunde hon inte svara på. Visade sig att ingen annan närvarande eller att handläggaren efter ett intensivt letande på skärmen kunde ge mig svaret på min fråga. 
Så jag fick lämna mitt tel nr så att FK kan ringa mig när de hittat svaret på min fråga. 

Undrar nu om det finns ngn app man kan ladda ner där FK får intensivt knappa sig fram i 10 minuter för att sedan mötas av min ljuvliga stämma som svarar tekniskt problem var vänlig försök senare eller gör gärna ett personligt besök så får ni ett nummer  o det kommer inte ta några 

2 timmar he he.

Lasse

Annons:
zatanica
7/7/13, 8:27 PM
#1

MEn fy vad irriterande, jag hade varit lagom arg och irriterad då. TRoligen så till den milda grad att jag inte fått ur mig något utom gått surt därifrån som en sur 7 åring med klampande steg.

Upp till toppen
Annons: