Annons:
Etikettautism-aspergers-syndrom
Läst 805 ggr
Cragan
8/31/13, 7:20 AM

välkommen tillbaks mörker

har inte saknat dig.

3 dagar sen en hade möte om arbets Träning o höll för det i hela 3 dagar innan hjärnan går tillbaks till failsaif o mörker  har ju inte ens börjat med skiten som dom så fint säger är mitt val    jo om jag inte vill ha några pengar överhuvetaget så kan jag ju tacka nej.

ja ja får se hur djup en går ner sig denna gång då  tog ju bara en 10-15 år o komma ur det sist

Annons:
zatanica
8/31/13, 7:26 AM
#1

Fy låter inget bra alls ju. 

Kastar ner en repstege, eller nä en hiss, lättare att kräla sig in i. SEdan trycker jag upp den några våningar.

Cragan
8/31/13, 7:30 AM
#2

tackar men föredrar nog repstegen 🙂  så slipper jag noja över klaustrofobin med 

behöver hitta pappret med min hab kontakt tror jag  känner mig själv så pass väl så att jag inte ska strid själv sånt slutar inte bra för min del

zatanica
8/31/13, 7:37 AM
#3

Haha är inte heller så mycket för hiss 🙂De är lite lömska tycker jag.

Om din hab kontakt är lika bra som min så låter det som en bra ide.

Kommer troligen själv snart dimpa ner en bra bit. Har soppat allt under mattan för att försöka må någorlunda bra ett tag.

Men fakta är att i oktober fyller jag 30. Så i september kommer min sista utbetalning med aktivitetsersättning.

SEdan har det varit sommar och allt bara upphör, hur får man igång alla igen som ska hjälpa mig. Orkar lixom inte det. HAr krigat för mig själv så länge som gömmer mig helst under den där mattan. Men det får man ju inge pengar för.

MAn vill ju komma ut i arbetslivet, få pengar på riktigt och kunna göra saker. Samtidigt känner man hur paniken kryper på.

NÄ fy, låter som vi kanske kan vara i lite lika sits.

Ursäktar för lite för allt skrivande eller något, det bara forsade ur fingrarna.

Cragan
8/31/13, 7:43 AM
#4

kan ju hjälp o få ur sig lite   lite därför jag gjorde tråden hoppas att det ska hjälpa så jag inte gör som vanligt o kollar hur långt ner jag kan ta mig.   

men tror det kan va lite lättare o få annan ersättning  glömt vad det heter för oss som är 30+ om man haft aktivitetsersättning o så kan man ju även få aktivitetsersättningen förlängd med ett eller två år  om jag minns rätt vad dom sa på rehab under min utredning där

zatanica
8/31/13, 8:09 AM
#5

Jo det är bra att vräka ur sig saker så de inte bara ligger där och gottar sig.

Hm jag tror minsan jag får kontakta min kontakt på hab med och hoppas att hon har tid. De verkar ha aldeles för många att ta hand om 😕Så kanske hon och jag kan reda ur i röran lite.

FÖrstår inte varför aktivitetsersättningen ska ta slut vid 30, tyckte det var bra, visst några kronor mer hade inte skadat och man hade möjlighet att göra saker och hitta vad som är rätt för just mig.

Nu ska jag åka till Söderköping och försvinna in i medeltiden ett tag.

Cragan
8/31/13, 8:50 AM
#6

ha så kul i medeltiden 🙂

Annons:
zatanica
8/31/13, 8:14 PM
#7

JApp hade det bara bra i medeltiden 😃, men oj så trött man blir när man kommer hem. Lite som att man går på helspänn hela tiden eller något och sedan när man kommer hem bara säckar man ihop.

Upp till toppen
Annons: