Annons:
Etikettnät-vänner-sökes
Läst 2836 ggr
mingos
10/2/13, 8:07 AM

Att leva med någon som har ADHD

Finns det någon mer här som lever med någon som har ADHD?

Skulle verkligen vilja "träffa" andra som lever med en partner som har denna diagnos..

Finns ni?

Annons:
zatanica
10/2/13, 1:31 PM
#1

Haha lever med med mig själv varje dag, bara för att skoja till det lite, Har både ADHD och Asperger, min sambo har stått ut med mig i nio år, två av dem med en ADHD diagnos och sista året även med Asperger diagnosen.

Han får ibland lite smärre utbrott på mig när jag gör något tokigt eller inte fattar vad han menar.

Men vi börjar lära oss att det är viktigt att försöka vara raka med vad vi menar. Skriva upp saker så vi inte glömmer osv.

missporcelain
10/16/13, 11:09 PM
#2

Jag är under utredning för ADHD, har lite annat smaskigt med. (Du kan läsa allt på nya personsakerna). Jag har varit tillsammans med en kille i snart 5 år och han utreds för ADD! Det funkar och vi älskar varann, MEN vi får väl utbrott på varann då och då :)

Niclas87
10/18/13, 12:30 AM
#3

Det eh lyx att uppleva sådana människor som er:)

Kille33
10/19/13, 3:40 PM
#4

Hmm, varför vill du träffa "andra som är tillsammans med någon som har adhd"??? Menar inte oförskämd, utan undrar alltså bara.

mingos
10/26/13, 7:33 PM
#5

#4 För jag är gift med en man som har ADHD och vill träffa andra som lever i sådana förhållanden .. Det är inte alltid lätt.. :)

Upp till toppen
Annons: