Annons:
Etiketttips-goda-råd
Läst 1349 ggr
missporcelain
10/17/13, 9:55 PM

Arg, arg och arg

Nu är det kväll igen och jag är arg. Jag är arg varenda kväll och vill helst slå på något. Arg för att jag inte kan få sova, arg för att inte pengarna räcker till mina mediciner och arg för allt som man egentligen inte borde vara arg över. Försöker göra färdigt ett par dreads, en sak som jag kan koncentrera mig på, men det går inte.

Fan, vad gör ni när ni har en bubblandes ilska inom er?

Annons:
Mooniq
10/17/13, 9:58 PM
#1

går ut o går..

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

missporcelain
10/17/13, 9:59 PM
#2

Det funkar för stunden, men är alltid lika arg när jag kommer tillbaks igen, tyvärr.

Mooniq
10/17/13, 10:00 PM
#3

har du tittat på din kost? den påverkar mer än man tror, har du svåra sömnproblem?

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

blackfriday
10/17/13, 10:03 PM
#4

Helt normalt att vara arg för att pengarna inte räcker till, eller för att man inte kan sova. Finns inget värre än att vara fattig. Typ hela samhället är uppbyggt på att ha pengar - annars är man ingenting.

missporcelain
10/17/13, 10:04 PM
#5

Vi gör så här: http://bokstavsfolk.ifokus.se/discussions/525efba58e0e7478ca000d7b-ojoj-ny-ung-tjej-med-adhd?discussions-1

Där står mer om mig och min bakgrund, har problem både med mat och sömn.

Mooniq
10/17/13, 10:05 PM
#6

sant att pengar är en stor del av vardagen. Men man kan oxå leva bra på lite pengar, självklart är man mer begränsad. och vi lever i ett reklam-media-flöde som är fruktansvärt, tycker jag.. man är så medveten om allt man inte har råd med.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Annons:
missporcelain
10/17/13, 10:05 PM
#7

#4 Yes, tyvärr är det så. Ska på arbetsintervju på onsdag, vill helst att det ska vara nu så att jag får reda på om jag får jobbet eller inte.

blackfriday
10/17/13, 10:12 PM
#8

Lycka till med intervjun ! :)

missporcelain
10/17/13, 10:17 PM
#9

Tack så mycket! Något som är positivt iallafall, jobbet är exakt det jag behöver och gillar att göra.

#6 Jag bryr mig knappt om materiella saker, klart att jag vill ha lite saker då och då, men jag bryr mig inte om de senaste kläderna eller den senaste mobilen. Jag har ca 100kr kvar efter räkningarna är betalda. Jag har valt att ha det så, för jag ville flytta ut från mina föräldrar, därav vill jag inte höra att jag får skylla mig själv. Jag lever hellre utan saker än på ett ställe där jag endast satt instängd i ett rum.
Så jag hoppas på det däringa jobbet :)

Upp till toppen
Annons: