Annons:
Etikettnät-vänner-sökes
Läst 921 ggr
carmen556
1/18/14, 8:29 PM

Boktavsfolk som har lika tråkigt som jag??!!

Hejsan alla på Bokstavsfolk! Jag har som vanligt tråkigt en lördagkväll. Ligger hemma och är förkyld med :( Så det ända som jag gör är att ligga hemma och äta bullar. Någon som har lika tråkigt som jag får gärna skriva, eller någon annan för den delen :)! Kram Carmelita.

Annons:
Disturbed-Angel
1/19/14, 12:46 AM
#1

Jag har också tråkigt!

[hihat]
1/19/14, 9:19 AM
#2

Hej Carmen å Sara ..Det är ofta man har tråkigt och är ensam…..men jag vet att det beror på mig själv också ,så klart..speciellt när man är "Sjuk"….ok jag kan ju öva på paden (är trumslagare)å surfa på webben  men inte 24-7.,,,, …önskar ofta att jag hade någon i samma situation bredvid mig….man kan ju inte få allt… räcker med diagnosen som ställer till det..Bor i StressStockholm.. Polarna går på krogen å har kul….. det fixar inte jag …då alkohol inte är min grej… ok H2O är ju gott…och så alla intryck på det.. å allt våld som alkohol ställer till med… 2 much 4 Me,,,, får fixa nya polare ,,,här på Bokstavsfolk är det förmodligen bättre odds….

zatanica
1/19/14, 10:14 AM
#3

Japp här är oddsen högre att träffa folk 🙂

👋 Här är en förvirrad och uttråkad själ som oftast egentligen borde göra annat men hamnar här för att det kokar över i huvudet.

Exempelvis har jag skjutit upp en sak hela veckan nu, tänkte göra det nu, men hamnade här. 

Ja du hihat partade gjorde jag som en galning när jag var yngre och då menar jag galning, då var hela min ADHD sida i farten och aspergern låg nertryckt i ett hörn tror jag.

Nu vill skyr jag sådana tillställningar och alkohol, finns lixom ingen mening med det. Drick te och umgås som folk typ. Visst kan det hända att man tar en öl till maten men inte ofta och då är det för att jag vill, för att man är sugen på just en öl precis som man kan bli sugen på riktigt kall god mjölk.

Själv bor jag ca 13 mil söder om stockholm.

[hihat]
1/19/14, 6:08 PM
#4

Ok, zatanica ..va skönt att du slipper FatCity… jo ADHD, droger och kriminalitet hör liksom ihop för många så även för mig.. jag växte upp i ett missbrukar hem och skolan gick inte alls… gick i OBS klass som det hette på 70-talet osv……vuxenlivet har varit mega kaos med många spruckna förhållanden och flyttar runt om i staden,,,,ja det är mycket planer och litet som blir gjort om det ens blir gjort… är ofta rastlös och uttråkad…..nu äter jag medicin för min ADHD diagnos och mina dagar fungerar lite bättre…..men medicinen hjälper ju inte mot allt… Har alltid varit  mycket omtyckt .. trots min speedade person…..då jag har en stor portion humor i ryggsäcken och alltid haft många järn i elden. Men har själv alltid känt mig ensam…..utanför… och att söka jobb ha ha ha typ omöjligt för mig      OK.. Jag har några intelligenser …är faktiskt en grym trumslagare (enligt många musiker) och trummor/musik och mina barn det är mitt liv idag och att laga god mat……Skogen är förnärvarande min tillflykts ort när jag känner mig ensam ,ledsen el uttråkad …men även när jag är glad.. ett mycket bra ställe där jag inte blir stressad och kan tänka..fokusera ..lösa problem..skriva musik.och intrycken blir mer harmoniska..vi hörs..tack för ordet….

Upp till toppen
Annons: