Annons:
Etikettmedlemspresentationer
Läst 2057 ggr
linn.tornlund
3/4/14, 9:35 PM

Delar tankar kring psykisk-ohälsa och diagnoser.

Det här med psykisk hälsa och ohälsa är svårt på många sätt.
Att förklara, att förstå och allra mest kanske att acceptera. 

Jag startade sen ett tag tillbaka en blogg där jag återge mina tankar kring ångest och ADHD, hur jag varje dag jobbar med att hantera dessa för att få en fungerande vardag.
I bloggen är mitt syfte att vara så saklig och personlig som det går utan att det ska bli rörigt. Det här är alltså ingen blogg om du vill läsa om dagens outfit :)
Jag har valt att hålla mitt skrivande så eftersom jag själv har väldigt lätt att "tappa tråden" i det jag läser om det blir för rörigt och jag vill att mina texter ska vara lättlästa och trevliga. 

Så varmt välkomna att kika in, dela dina tankar och funderingar kring just sånt här. Personligen så tycker jag det är väldigt givande att dela erfarenheter med andra när det gäller allt från bemötande inom vården, val av mediciner och hur man mår. 
- I bloggen har jag som förinställd funktion att alla kommentarer granskas av mig innan dem publiceras, så om du önskar att din kommentar ska vara "personlig" och inte vill ha den publicerad så notera det i din kommentar. Glöm bara inte att ange nån slags adress där jag kan svara dig, om du vill ha ett svar såklart :)

Ni hittar mig på adressen: 
http://somentorktumlare.blogg.se/

Annons:
Upp till toppen
Annons: