Annons:
Etiketterfamiljanhörigarelationer
Läst 2035 ggr
Hayabusa_
3/31/14, 3:47 AM

Vi vuxna som har ADHD och barn/familj

Tyckte en tråd ovan nämnt borde startas. Jag är jätte nyfiken på hur ni hanterar era liv med funktionshinder i familjelivet. Berätta gärna om allt från skolskutsar till relationer. Hoppas på mycket läsning:)

Med vänlig hälsning/ Christopher

Annons:
Niklas
3/31/14, 11:08 AM
#1

Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Mia40
7/20/14, 9:35 PM
#2

Jag har en diagnos inom aspberger/autismspektret.
Jag är en kvinna, mamma, fru på 43 snart 44 år. Sysselsättning genom jungby kommuns psykatrin.
Jjag är intresserad av promenera, träna, vara med hundarna, shoppa, mode, resa, fika på stan, bio, djur, inredning, djur och natur m.m.
Jag söker efter både vänner .
Jag är en snäll, omtänksam, glad ,öppen, positiv person som längtar efter vänner att hitta på saker i hop med tex fika på stan gå ut och ta ett glaso vin ihop med eller nåt annat trevligt. Hör gärna av er till mig
En lung hundtokig, Fick sin Aspergers diagnos vid vuxen ålder och bloggar nu öppen hjärtat om livet med diagnosen för att samhället ska få mer insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund. Tillläggs handikapp: Autism, utvecklingstörning m.m. Denna blogg handlar om att leva med flera diagnoser samtidigt, och kämpa för att få rätt vård. Samtidigt som man lever ett vanligt liv, pussla mycket med våra hundar och försöker få bort den negativa attityden kring psykisk ohälsa. Detta är en blogg om att inte alltid fungera som samhället begär._Har insett både ett och annat. Många finns INTE för mig, Jag saknar en vän som kan ställa upp för mig och lungnar mig och tröstar mig. De tröstar, lugnar mig och förstår. De kommer med de allra klokaste orden som endast en vän kan säga och det gör mitt hjärta blödigt.

_

Upp till toppen
Annons: