Annons:
Etikettnät-vänner-sökes
Läst 1536 ggr
[Konstig]
2014-05-05 20:33

Bokstavsfolk - Bekantskap

Hej! jag undrar om det finns Bokstavsfolk som söker chattvänner/vänner/bekantskap?

Skriv gärna så kanske vi kan chatta ? :D

Eller om någon annan söker vänner kan dem ju använda denna tråd!

Annons:
JohannaEkroth
2014-05-06 00:23
#1

Titta under kategorin Vänner sökes. 

Jag flyttar även denna tråden dit. 😛

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[Konstig]
2014-05-11 17:38
#2

Ingen? :D

Mia40
2014-07-20 21:03
#3

Jag är en kvinna, mamma, fru till två barn som är födda 00 och 02. Pojken är 14 år och flickan är 12 år. Jag är 43 år. Vi bor på landet i ett stort hus med våra djur. Vi bor i Kronobergs län som ligger i Småland. Vi söker seriösa, ärliga vänner, utåtrikta människor i vår ålder att kunna umgås med att hittar på olika saker med. Hoppas på svar! Har insett både ett och annat. Många finns INTE för mig, Jag saknar en vän som kan ställa upp för mig och lungnar mig och tröstar mig. De tröstar, lugnar mig och förstår. De kommer med de allra klokaste orden som endast en vän kan säga och det gör mitt hjärta blödigt. En lung hundtokig, Fick sin Aspergers diagnos vid vuxen ålder och bloggar nu öppen hjärtat om livet med diagnosen för att samhället ska få mer insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund. Tillläggs handikapp: Autism, utvecklingstörning m.m. Denna blogg handlar om att leva med flera diagnoser samtidigt, och kämpa för att få rätt vård. Samtidigt som man lever ett vanligt liv, pussla mycket med våra hundar och försöker få bort den negativa attityden kring psykisk ohälsa.
Har insett både ett och annat. Många finns INTE för mig, Jag saknar en vän som kan ställa upp för mig och lungnar mig och tröstar mig. De tröstar, lugnar mig och förstår. De kommer med de allra klokaste orden som endast en vän kan säga och det gör mitt hjärta blödigt.

Upp till toppen
Annons: