Annons:
Etikettkan-jag-ha-npf
Läst 575 ggr
HenHedning
2014-05-20 00:55

Vill gärna prata med någon som har ADHD/ADD

Hej kamrater.

Som rubriken lyder skulle jag väldigt gärna vilja träffa någon på mail, skype eller något liknande för att prata om ADHD / ADD. Jag misstänker att jag har det och skulle därför vilja träffa någon som har erfarenhet av det här så att jag kan ställa alla mina konstiga frågor. I min vardag är det sällan eller aldrig någon relaterar till det saker jag beskriver och jag eftersom jag misstänker att det kan vara ADHD/ADD så skulle jag vilja veta hur "ni" upplever saker och om det kan vara så att det är lika för mig. Känner mig rätt ensam i det här och text och infosökningar i all ära, men det ger ingen verklighetsanknytning och lämnar bara en massa spekulationer i mitt huvud. Har läst jättemycket om det här men har ändå svårt att dra några säkra slutsatser.

Innan någon kommenterar det så kan jag säga att: Japp, jag har kontakt med en psykolog och utreder vad det är som står till uppe i lyktan, men känner att det här hade varit ett trevligt komplement. Det är nämligen väldigt svårt för mig att veta vad som är "som det ska" och vad som inte är det. Vad som är "konstigt" och vad som inte är det osv. Har en väldans massa frågor och funderingar och om någon har adhd/add och inte är rädd för att prata om det så skulle du kunna göra mig ett OERHÖRT stor välmening genom att skicka ett meddelande till mig här på siten hur du vill ha kontakt så skriver jag till dig. Jag föredrar dock något interaktivt som skype och gärna på kvällstid efter 22.00

Hör av er. Jag är väldigt snäll :)

/Hedning

Annons:
HenHedning
2014-05-20 01:06
#1

skrev ett liknande inlägg på andra forumet tror jag iaf? Haha, är så dåligt på sånt här :)😞

Cahira
2014-05-20 01:47
#2

Du kan få prata med mig om du vill. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: