Annons:
Etikettnät-vänner-sökes
Läst 994 ggr
[MikaelaR]
2014-06-21 23:48

Söker vän!

Jag har stora problem med det sociala jag vill ha en vän inte några få bekanta utan en riktig vän en sån där vän man kan prata ut med en vän som inte bedömer mig för mina brister (och det är många) en vän som orkar lyssna.

Jag kanske ska försöka leta efter en vän över internet? vem är jag, jo jag är en 19 årig tjej med ett inte helt normalt liv jag har två hundar (Ja djurintresset är stort)

Jag har INGA krav på dig känn dig inte rädd för att skriva till mig om vi inte passar ihop så är det bara så vi måste inte heller bli bra vänner man kan iallafall försöka få kontakt

Jag bor i stockholm, skriv mer än gärna!

Annons:
Niji
2014-06-21 23:55
#1

Du får gärna skriva med mig! Jag är öppen för allt :) Har själv väldigt svårt att skaffa nya vänner. Har dock lite lättare över internet än IRL :) Är 15, 16 i Aug. Pm mig om du vill :)

Mind of a queen, heart of a warrior

[Cola8]
2014-06-22 00:30
#2

#0 , #1

Vill också ha nya vänner.
Har haft svårt på sistonde.
Är 17år btw.
Pm:a om ni vill. 🙂

JohannaEkroth
2014-06-22 11:37
#3

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[MikaelaR]
2014-06-22 12:28
#4

Höstlegenden där skulle man ju bara ange var man bor? tyckte det kändes som så lite info om sig själv

JohannaEkroth
2014-06-22 12:31
#5

Nä då. Man får skriva hur långt man vill om sig själv i sitt inlägg, som intressen och sådant, åldersspann på vänner, ens diagnos etc. Allt man tycker är relevant. Däremot bör man hålla trådarna fria från diskussioner. 😉

Jag kanske bör tillägga det i varje tråd. 😇👍

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[MikaelaR]
2014-06-22 12:36
#6

Ja men nu har jag startat denna tråd och hoppas folk är intresserade kan väl inte spela någon större roll?

Annons:
JohannaEkroth
2014-06-22 12:38
#7

Nej, absolut inte. 🙂 Men det finns chans att tråden försvinner bland alla andra trådar efter ett tag. Det var bara ett litet tips. 😊

Jag hoppas hur som helst att du finner en vän, oavsett hur. ❤️

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[MikaelaR]
2014-06-22 12:55
#8

Tack så mycket höstlegenden! 🎈

Mia40
2014-07-20 20:54
#9

Jag är en kvinna, mamma, fru till två barn som är födda 00 och 02. Pojken är 14 år och flickan är 12 år. Jag är 43 år. Vi bor på landet i ett stort hus med våra djur. Vi bor i Kronobergs län som ligger i Småland. Vi söker seriösa, ärliga vänner, utåtrikta människor i vår ålder att kunna umgås med att hittar på olika saker med. Hoppas på svar!
Har insett både ett och annat. Många finns INTE för mig, Jag saknar en vän som kan ställa upp för mig och lungnar mig och tröstar mig. De tröstar, lugnar mig och förstår. De kommer med de allra klokaste orden som endast en vän kan säga och det gör mitt hjärta blödigt.
En lung hundtokig, Fick sin Aspergers diagnos vid vuxen ålder och bloggar nu öppen hjärtat om livet med diagnosen för att samhället ska få mer insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund. Tillläggs handikapp: Autism, utvecklingstörning m.m. Denna blogg handlar om att leva med flera diagnoser samtidigt, och kämpa för att få rätt vård. Samtidigt som man lever ett vanligt liv, pussla mycket med våra hundar och försöker få bort den negativa attityden kring psykisk ohälsa.

Upp till toppen
Annons: