Annons:
Etikettnät-vänner-sökes
Läst 1802 ggr
I want to belive
2014-06-22 09:37

ADD ung vuxen söker vänner över internet eller IRL

Tjääna! 

 Jag är en tjej på 23 år med diagnosen ADD, min ADD är relativt ny-funnen i mitt liv men den har funnits hos mig enda sen jag började gå i stort sätt . Mitt handikapp om man säger så , har ställt till det under det senaste året då jag förra året gick in i väggen pom bang ! Jag har varit rädd för att söka ögonkontakt under en längre tid , men det har börjat lätta sen jag började på min livsrehablitering, tack o lov . Jag kan upplevas som tyst och lugn och väldigt snäll .. lite för snäll .., men jag tror flera människor känner igen sig när jag säger att det behöver bara retas på en känslig nerv i hjärnan så är man ett jävla monster… Jag försöker att vara så lugn o go som möjligt när mina utbrott är på G , med tanke på att jag inte får någon medicin när jag är havande. Hur som helst , jag är en väldigt konst intresserad tjej , älskar att rita och måla , jag är något folk kallar för "GAMER" i dagens läge , jag älskar tv spel och datorspel , är även väldigt film intresserad . Jag är mamma till en underbar grabb som ska upp i skolan nu i höst , och hoppas att få en till nu till december.  

Jag bor i Västerås , centralt. Bara att skriva om jag inte verkar allt för läskig . x3

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Annons:
JohannaEkroth
2014-06-22 11:33
#1

Klistra gärna in din önskan i denna tråd, för att lättare finna vänner. 🙂

http://bokstavsfolk.ifokus.se/discussions/50155cd3d4ebea7c6700a1fb-bor-i-vastmanland?5014eb9988f47221a2002093-1

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: