Annons:
Etiketttips-goda-råd
Läst 688 ggr
Tintin82
2014-07-23 20:58

Rökning!

Har en ADD/As diagnos och får medikinet. Har haft tre veckors semester och har verkligen haft semester och inte tagit några tabletter under den tiden heller. Men jag vet att min vardag inte fungerar utan så jag ska gå och hämta ut på fredag. Nu till mitt problem…med medikinet så röker jag rökte mycket mer med Concerta men röker fortfarande lite med medikinet..,nu när jag inte tagit några tabletter så har jag varit rökfri i tre veckor och det känns helt underbart …är rädd för att börja röka igen när jag börjar med medikinet men förhoppningsvis så känner kroppen att jag har varit rökfri i tre veckor och kan vara rökfri i fortsättningen någon som har något råd??

Annons:
LisenM
2014-07-24 13:18
#1

Hej! Släng allt som har med rökningen att göra!!! Och skriv upp eller samla pengar som du annars skulle gjort av med väl synligt! Å köp en god parfym! Jätte bra att du hållt upp så länge! Och du har ju gjort de värsta två veckorna! Ska inte spela moraltant å berätta alla fördelar med att sluta, men bara att lukta gott är ju toppen! Har du mycket energi eller blir sådär sugen så gå , jogga eller spring! Har rökt oxå, men har nu snuset å vet inte hur man ska sluta med det riktigt, så finns tips på de så tar de tacksamt emot! Ha en bra rökfri dag och ju längre tiden går desto lättare känns det!!!

Upp till toppen
Annons: