Annons:
Etikettannat-npf-relaterat
Läst 1173 ggr
dave76jkpg
7/28/14, 3:37 AM

YEES!SNART FÅR JAG VILA

Säsom rt någon so lagt blickar på mina två tidigare halvbresyrer att nå ut mednågon form av budskap!!men såhär ligger det till…står flåsade,,,uppdelat i bitformat liknande ett pussel utspridda runt mig…och tro det eller ej!men undrade var eller vart i den höga hastighen glömde jag av att ta med mig själv?eller va de kanske så att jag medvetet lämnade kvar killen?aaa det gjorde jag fan!vad skulle ja ha med honom för!?klarade ju ändå inte av prestation som enligt mina närmaste och käraste familj och vänner väljer att inte se!denna gång kan jag ändå borsta av smutsen,torka av ett och annat utvändigt sår..å säga att Jävlar du mannen det gick ett tag längre…för att sedan ta den där jävla smällen som lämnar helt andra typer av sår och smärta…den där ingen kan se,men jag som ska förklara…vad ville jag nu komma då?kan verkligen inte låta bli att le stor! Jaha då va det dags att vara lite ärlig..mot sig själv:) Är långt bortom trötthet just nu men nu är det dax att vila Glider säkert förbi nån gång och lämnar ett litet märke här

Annons:
Barneveld
7/28/14, 9:57 AM
#1

Ok, skönt med vila, det är aldrig fel! ❤️

Honestyisdead
7/30/14, 3:16 PM
#2

Förstår ingenting?

LisenM
8/2/14, 1:36 AM
#3

Fan, fortsätt skriv, tolkar på mitt egna sätt, men gillar det!!! Hoppas vilan va bra!!!

Upp till toppen
Annons: