Annons:
Etikettläkemedel-behandlingar
Läst 1322 ggr
zodiakathena
9/24/14, 4:09 PM

Samlare

Önskar komma i kontakt med extrema samlare!

Vet du någon som har problem med extremt samlande? Eller är du själv en extrem samlare, som tycker att det har gått för långt men ändå inte kan sluta?

Skicka gärna ett meddelande till min inbox.

Annons:
Allamej
9/25/14, 11:15 AM
#1

Jag samlar på pärlor men utöver att det gräver hål i plånboken så är det inget problem eftersom jag använder dom hela tiden för att kunna vila hjärnan och tillverka vackra saker.

Min syster kallade mig för samlare och när jag åkte in på en 8 månaders runda på sjukhus (höll på att dö, lite blodförgiftning,köttätande bakterie osv.) så fick hon hypermani och rensade ut allt ur min lägenhet som kunde vara smittsamt. därmed även alla vykort från mina vänner och andra saker som hade stort personligt affektionsvärde.

Regelrätt samlare är jag inte och om du är det så har jag en sak att be dig om. Be om hjälp förrän det är för sent. ❤️ Det är en sjukdom som kräver många års terapi även efter att man har fått bort skrotet och allt som samlaren har dragit hem.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

 

 

Upp till toppen
Annons: