Annons:
Etikettnät-vänner-sökes
Läst 1916 ggr
wynomie
2014-11-17 11:32

Väldigt ensam

Jag är en 20 årig tjej som är extremt blyg och ensam. De senaste åren har varit väldigt jobbiga. Mycket trauman, isolering, psykoser, depressioner, självmordsförsök och tvångsinläggningar på psyk. Bor nu på ett HVB-hem vilket jag gjort ett bra tag. Jag är väldigt blyg och har svårt för att lära känna/behålla vänner. Har Asperger så jag vet inte om det är orsaken till att jag är helt socialt handikappad. Mina intressen är djur, främst hundar och gnagare. Har själv flera husdjur. Även blivit lite besatt av att röra på mig och träna på gym några gånger i veckan, då jag pga antipsykotika gått upp mycket i vikt. Men det är allt. Jag är väldigt spontan, men har 0 vänner, ingen att göra saker tillsammans med. Jag dricker i princip aldrig men det har hänt att jag rökt på för att komma ifrån verkligheten. De flesta gångerna har varit för mig själv och det lär hända igen vilket kan göra att jag verkar lite borta ibland men det är väldigt väldigt sällan. Jag är väldigt ensam och skulle verkligen behöva någon att prata med, kanske t.om träffa. Om det känns rätt. Gärna någon med liknande erfarenheter, men det kvittar. Kön och ålder är oviktigt. Skicka gärna ett pm om du har lust

Annons:
dave76jkpg
2014-11-18 15:15
#1

Halloj!david heter jag!38 år från Jönköping.. Är oxå tokigt förälskad i hundar..har en rottweiler tik som heter axa.. Så vad gör du annars förutom att träna,och göra dig själv illa?menar du måste ha massor av roliga/fantastiska egenskaper som själ och person😉 Hls Dave

Pysen_87
2014-11-18 15:25
#2

Känner igen detta med att känna sig ensam, har inte kvar en enda vän från skoltiden. Har en kontaktperson via LSS som jag träffar ibland.  Har också varit tvångsinlagd pga av psykoser, hamnar där några gånger om året. 

Tycker också om djur, har hund, katt, sköldpaddor. Utan dom så skulle jag inte funnits kvar, jag kan inte tänka mig att lämna kvar dom!

Vad äter du för medicin?

Jag har Clozapine och Setralin (+ tillskott)

Upp till toppen
Annons: