Annons:
Etikettannat-npf-relaterat
Läst 899 ggr
dave76jkpg
2014-12-14 05:01

Silverfat(ASG)vadå silverfat

Hhmm! Har under en tid varit lite sugen på en goding till tjej å på alla gentlemans sätt visat mitt intresse för henne!Men ju längre tid som gått har jag mer och mer funderat på om hon inte alls är intresserad,skiter helt i vilket eller om hon helt enkelt är korkad på något sätt,så idag ställde jag in gentlemanen i garderoben å helt enkelt framförde mitt intresse mer rakt ut! En stund senare får jag ett sms där hon skriver något i stil med att ska man få kila ihop med henne så måste man visa prov på div saker!samt att hör serveras inget på "silverfat"smile! Ha ha!vafan vadå silverfat!min första tanke blev ist att undra hur högt hon placerar sig själv,å på vilken nivå tror hon jag befinner mig:) Så mitt svar va ganska enkelt…förklarade snällt vad jag anser man använder silverfat till och det är något man lägger grisen på på julafton!Och föreslog oxå att det nog är bäst att lägga en filt först så inte kexet ligger å fryser:):) Kontentan av hela saken blev iaf att efter all denna uppvaktning enl gentlemans regler så landade allt på ett jävla silverfat och imorgon har jag en dejt, Slutar verkligen aldrig förvånas över vilka helt skilda planeter vi killar vs tjejer måste komma ifrån👍👌 Livet är bra nice

Annons:
Ladydragon
2014-12-14 05:21
#1

ett tips är oxå att helt enkelt vara rak o ärlig med du vad vill och hoppas på och förstår man inte något så frågar man helt enkelt 

är själv så otroligt trött på dessa "spel" som ska spelas när man är intresserad av någon hur svårt kan det vara att antingen säga vad man känner vill o hoppas på eller försiktigt helt enkelt ta saken i egna händer och visa med kroppskontakt vad man vill hålla handen ge en kyss eller liknande

dave76jkpg
2014-12-14 06:32
#2

Yes!är helt och hållet med på saken om att det alltid ska vara något slags spel och testande mm mm…ha verkligen varit snäll artig på alla sätt men till slut så talade jag rakt och ärligt om vad jag ville och inte,men direkt så skulle blev det tal om att det skulle visas det ena med det andra,silverfat hit och silverfat dit!sätter nivån på mig själv betydligt högre än att kag skulle behöva presterat mor belöning:) A ja får väl se hur det går

Upp till toppen
Annons: