Annons:
Etiketterfamiljanhörigarelationer
Läst 1738 ggr
Pysen_87
12/21/14, 7:39 PM

Ställa in Julen?

Är det bara som önskar att man kunde ställa in julen? 

Blir bara så jäkla irriterad på alla, men visar ingenting, för om jag gjorde det skulle alla vända sig mot mig.  Men av någon anledning får alla vara arga o irriterade utom jag, och då får ingen säga emot dem,…

Hatar julen mer och mer! Varför kan inte familjen jobba tillsammans och se till attd det blir en trevlig jul?!

Mina syskon är arga för att min syrra tar med sig sin kompis som inte har någon. Det ska vara jag som har autism o lite annat skit i bagaget, men jag har inga problem med detta….. 

Det är nog så att det är jag som är normal och dom andra som är sjuka i huvudet!

Annons:
VildaVittra
12/21/14, 7:50 PM
#1

På julen ska man alltid duka ett extra kuvert, tycker din syster gör helt rätt som tar med sig sin kompis. 

Om jag vore du så skulle jag planera in en resa nästa jul, exempelvis sticka ut i världen och wwoofa.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Pysen_87
12/21/14, 7:57 PM
#2

MM, det kanske man skulle göra nästa år! 

Blir så trött på alla, har en stor familj och alla får säga vad dom tycker utan att någon flyger på dom.  Som för ett tag sen var mina morföräldrar hemma hos  min mor, och jag mådde inte bra (psykiskt) då ville dom att jag skulle köra hem dom, bara det att dom bor i en helt annans stad?!  Alla hoppa på mig, jag är tydligen oduglig och en besvärlig människa……

Lakeside
12/21/14, 8:57 PM
#3

Jag har protesterat mot julklappar i år för att jag inte orkar… Men i ditt fall låter det mer som att du måste lära dig att säga ifrån och säga nej. En liten förklaring kan hjälpa och med tiden kommer de acceptera det om de inte gör det från början.

Upp till toppen
Annons: