Annons:
Etikettadhd-add
Läst 1187 ggr
Tintin82
12/28/14, 7:57 PM

Medicinering/rökning

Jag har en fråga till er som äter Concerta eller medikinet ?? (ADD/as diagnos) vilken diagnos du har spelar ingen roll men någon som jag tycker är konstigt är detta nu har jag medikinet innan hade jag Concerta och jag blir så röksugen och kan sitta och röka en hel kväll. På dagen när jag jobbar så är det lugnt för då vet jag att jag inte kan gå och röka men på kvällarna kan jag vara så röksugen att kroppen vibrerar…men någon annat som också är konstigt är att om jag är ledig en tag och inte tagit något så får jag inget sug alls är det någon som känner igen sig?? Det handlar inte om en cigarett utan det kan handla om 10-15 cigaretter på en kväll visst är det sjukt

Annons:
[GråHäxa]
12/29/14, 9:02 PM
#1

Jag  röker inte riktigt så mycket men jag känner igen det. Vissa dagar känner jag av medicinen (har medikinet/ritalin just nu) mer än andra dagar och då blir jag väldigt röksugen. I början blev jag också väldigt röksugen. Upplevde samma sak på Concerta. Jag vet inte vad det beror på men det är ju inte så roligt :/ Om jag ser till att jag har ätit ordentligt när jag tar min medicin så känner jag inte av den på samma sätt och då blir jag inte heller lika röksugen. Har du ätit din medicin länge så att du är van vid den eller är den ny insatt?

Upp till toppen
Annons: