Annons:
Etikettläkemedel-behandlingar
Läst 945 ggr
nikkaluokta
2015-01-01 19:24

Trött å låg... Mer än vanligt...

Har adhd/as… Äter Strattera å Sertralin å Cirkadin å ibland Propavan… Helt ok fram till runt 14 sen tar tröttheten vid å jag orkar som ingenting! Vill bara sova å blir sur, ilsken å jätteirriterad på allt å alla, men vill inte bli/va sån :-( Är det så att jag kanske behöver "fylla på" Strattera? Tar bara en dos på morgonen… Känner mig oxå helt likgiltig till jaa uppgiven å gråtmild… Känns värdelöst allt allt allt… Tycker inte Sertralinet verkar hjälpa längre… Ätit det i flera år nu… Kan man bli som "immun"? Orkar inte. ..

Annons:
Niklas
2015-01-02 10:05
#1

Du kanske kan bli lite hjälpt om du tar D-vitamintillskott. Med för lite D-vitamin blir man bland annat trött och alla som inte är ute tillräckligt mycket i direkt solljus under sommaren löper stor risk att få brist under vintern.


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

[MQL]
2015-01-07 19:35
#2

Trots mina diagnoser väljer jag bort giftiga mediciner som lk bara vill tjäna pengar på! Dock ej mot blodtryck utan tänker mest på .."psyket" Först en rejäl avgiftning sedan bygga upp kropp och själ efter det. Visst är detta en tuff resa men det går absolut,på köpet får man en friskare kropp,man ser allt klarare och orkar ta tag i sitt liv.

LeJ
2015-01-07 21:18
#3

Jag har inte ADHD så vet inte hur det är, men kan säga att jag har fått byta anti-depressiv medicin flera gånger innan det blev rätt. Propavan har jag också haft, jag var som en zombie dygnet runt på den, och inte sov jag på den heller. Så prata med din läkare om dina problem, det kanske finns något bättre alternativ för dig.

Upp till toppen
Annons: