Annons:
Etiketttips-goda-råd
Läst 1112 ggr
LillPom
2015-01-03 13:48

Söker lite råd i denna stund

Hej alla!

Jag har varit sjukskriven nu ett tag i väntan på nästa steg i mitt liv… universitetet funkade inte för mig och allt gick bara neråt.

Nu sitter jag funderar på min framtid… jag vet inte vad jag vill egentligen eller vad jag kan klara av? Jag har min passion men är rädd att jag inte kommer någon vart med den.. pga att jag är så svag… 

Jag tvivlar på min förmåga och vågar inte satsa… jag måste ha en utbildning men vet inte i vad.. jag blir så ledsen när jag ser andra i min omgivning som har lyckas något otroligt och jag önska att det kunde vara lika för mig.

Känner mig lite osynlig och ensam i detta… Jag har ADD men jag tycks inte känna mig mer klar i mig själv även om jag vet om det. Vet egentligen inte varför jag äns skriver detta här?? Kanske behöver lite råd och ider ?

Annons:
Bill&Bull
2015-01-03 14:27
#1

Jag kände också som att alla runt om hade lyckats och inte jag då jag själv vart långtids sjukskriven, men man är verkligen inte ensam! Det är bara att man inte vet om alla andra som inte heller "kommit ikapp" Istället för att tänka på allt man inte gjort så får man tänka på allt man fortfarande kan göra, oavsett när eller hur lång tid det kanske tar. Man kan inte hjälpa att man blev sjuk. Istället har man hunnit observera och kanske lärt sig en del av det som man kan ta med sig om man ska börja läsa eller jobba. Men iallafall så tycker inte jag du ska se ner på dig själv utan våga prova dig fram :)

||My Love For Animals Is Immortal||

AnneN
2015-01-03 15:34
#2

Vad är din passion? och varför skulle du vara för svag för att komma någon vart med den?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

LillPom
2015-01-03 17:58
#3

#1

Tack för dina ord det hjälper verkligen att höra <3<3

#2

Fotografering, det är att jag är för rädd att gå all in.. känns som jag ska misslyckas i arbetsmarknaden då det är tufft.

Upp till toppen
Annons: