Annons:
Etikettannat-npf-relaterat
Läst 2240 ggr
dave76jkpg
2/8/15, 7:41 AM

Det hände verkligen på riktigt"hon den där"

Har alltid haft tron om att någon gång hitta just den "där" den där alldeles speciella peronen,Personen som på riktigt klara leva med "mig"och samtliga olika diagnoser som medföljer mig som paket:)har aldrig haft tanken på att ens begära Eller be någon Att klara av den saken.hon den "där"som får hela värden att stanna och hålla andan,som läker alla ärr man dragit på sig under resan,sista biten av alla tusentals bitar i kartongen:) Biten som man svurit åt å alltid undrat över,och som så nära fick mig att helt enkelt tvivla långa stunder!!!Tvivel som kanske mest handlat om mig själv,som gjort att jag levt ensam ett längre tag… Min förvåning är total!Just "hon" har stått mitt framför mig,men som vän i tio år utan att någon av oss riktigt förstått att vi letat efter varandra under hela tiden…. Min kropp är fylld av fjärilar som får mig att ligga sömnlös hela nätter:):) Haft många både korta och långa förhållanden genom livet där jag haft tron om att nu har jag hittat rätt!och haft tron att jag har gått all in:)men nu har det verkligen hänt,äntligen få chansen att sätta min kvinna högst!kvinnan man kan slåsig blodig,utmattad å svettig för,vad som än skulle hända!då menar jag verkligen vad som helst!och äntligen få vara"en man" …. Och en annan jävligt märklig sak är att jag är inte ens skit rädd denna gången! Och nu undrar ni nog säker va fan skriver killen detta för,undra lite själv!men talets gåva är något jag måste jobba en del på…men på detta viset når jag fram… Kärlek och respekt Ullis

Annons:
Honestyisdead
2/8/15, 1:35 PM
#1

Kul att du hittat henne!

Upp till toppen
Annons: