Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 2917 ggr
david53
3/3/15, 3:35 PM

kissar på mig

Har ett problem som är ganska pinsamt att prata om men iaf jag är en kille på 22 år och har tyvärr fortfarande problem med att jag kissar på mig, när jag blir kissnödiga blir det snabbt värre och ett flertal gånger har jag kissat ner mig på bland annat tunnelbanan och i sängen på natten, när jag var barn fram tills ca 12 år kissade jag ofta ner mig och brukade vakna på nätterna av att jag kissade ner mig, sen upphörde problemen och har kommit tillbaka nu! Någon mer med samma problem eller som vet var man kan vända sig för hjälp?

Annons:
Cireea
3/3/15, 3:37 PM
#1

Det där borde du kolla upp hos en vårdcentral. En i min familj har samma problem och hon fick tejpa upp sitt urinrör och grejer för att det inte skulle läcka.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Honestyisdead
3/3/15, 3:39 PM
#2

Håller med om att du ska söka vård. Det finns hjälp att få.

JohannaEkroth
3/5/15, 12:38 AM
#3

Vad har du för diagnos? Det där att känna att man är kissnödig förrän det är för sent är vanligt vid bokstavsdiagnoser. Men det finns ju hjälpmedel att få utskrivna. Brukar vara gratis vad gäller sådant. Men du vänder dig till din Vårdcentral och bokar tid hos en distriktssköterska där så ska du se att du får hjälp. Ett annat sätt är ju att sätta mobilen på alarm så du inte glömmer dig.

Dricker du mycket kaffe, Cola eller te. De innehåller koffein som är urindrivande. I så fall bör du dra ner på det.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Upp till toppen
Annons: