Annons:
Etiketterfamiljanhörigarelationer
Läst 2810 ggr
anna121
2015-03-03 22:31

olika problem

Hej allihopa! Är ny medlem här och har några frågor angående min 12 åriga dotter! 1. Min dotter brukar fortfarande trots sin ålder kissa i sängen ofta, hon har gjort det hela sitt liv och nu händer det titt som tätt att hon väcker min när hon har kissat på sig och då får jag hjälpa henne med att bytta lakan osv, är det normalt med tanke på hennes ålder? 2. Detta hände för några dagar sedan, hon hade 3 jämnåriga kompisar hos sig, när jag gick in i hennes rum låg hon på sängen och hennes ena kompis satt på henne och höll fast henne medans dom andra två kittlade henne över hela kroppen, hon kunde knappt andas och då jag vet hur extremt kittlig hon är bad jag kompisarna att sluta. Hon sov sedan över med samma kompisar fast hos en av dom (där det var föräldrarfritt) och när hon kom hem berättade hon att kompisarna på morgonen bundit fast hennes armar och ben i sängen och sedan hade 2 av dom kittlat min dotters fötter i över 1 timme oavbrutet, min dotter hade fått totalt panik, haft svårt att andas, börjat gråta, bönat och bett om att don skulle men dom bara fortsatte kittla medans en tredje kompis filmade in allt med sin mobil Detta kom som en chock för mig och jag har ingen anning om vad ska göra innan dom gör det igen på min underbara dotter! Behöver HJÄLP! Tack på förhand och hoppas så många som möjligt kan hjälpa mig!

Annons:
anna121
2015-03-03 22:34
#1

"om att dom skulle sluta" ska det självklart stå!

Honestyisdead
2015-03-03 22:52
#2

Kontakta genast föräldrarna till dessa barn. Det är inte ok.

Angående kisset hade jag kontaktat vården. Det finns hjälp att få.

Upp till toppen
Annons: