Annons:
Etikettannat-npf-relaterat
Läst 1411 ggr
solskugga
2015-03-24 22:50

Nervös... Har NÅGON fått rätt mot Patientnämnden?

Jag håller nu på med "slutspurten" i mitt maratonarbete", med att helt på egen hand (tyvärr..😕) göra en överklagan till Patientnämnden ang svåra minnesproblem som jag fått efter en (påtvingad) ECT behandling.

Men jag är skeptisk till att jag kommer att få rätt… Att de inte ens ska läsa min överklagan…. 😕 Jag är ju bara en "galen" psykpatient i deras ögon och de har fattat sitt tidigare beslut pga journaler som de läst, journaler skrivna av bl.a. överläkare, men detta till trots, fulla av fel.! Men vem tror på "lilla" mig?!?

Har läst lite på nätet och är dels chockad över hur många andra som också fått svåra minnesproblem efter ECT (trots att alla sa till mig att det var en SÅ bra behandling, HELT utan biverkningar…). Men sen har jag också läst att väldigt många fått avslag på sina anmälningar.. Inte så upplyftande.. Finns det NÅGON som fått rätt? I så fall, hur gjorde du/ni?

Nu är jag rejält nervös/orolig…. JAG vet sanningen, men vad hjälper det? Vem tror mig? HUR ska jag få dem att tro mig (när jag inte längre har nån från psykiatrin på min sida)?

HJÄLP!!!!

Du har allt inom dig. Bara tro på din egen styrka! Låt INGEN trycka  ner dig!

Annons:
zatanica
2015-03-25 08:45
#1

Ingen erfarenhet av vad du skriver. Ville bara visa att jag har läst och att jag håller tummarna för dig att du ska få rätt.

🌺

solskugga
2015-03-26 23:31
#2

Tack snälla! 🌺

Tar tacksamt emot allt stöd! Man känner sig så liten och ensam (och betydelselös) i en sån här situation! "Lilla jag", en "galen" psykpatient, mot myndigheterna. Som stödjer sig på journaler skrivna av ÖVERLÄKARE inom psykiatrin. Klart att det har "rätt". Typ så känner jag just nu, även om JAG vet att de har fel och jag har rätt… Men hjälper det? Ja, snart får jag ju veta… (gruvar mig)

Jag har iaf gjort så gott jag har kunnat. Sammanställt, letat information mm om stöd för mina åsikter o tankar. Är snart klar.

Jag uppskattar iaf VÄLDIGT mycket att du håller tummarna! Då känns det lite bättre.

Tack!!!!

Du har allt inom dig. Bara tro på din egen styrka! Låt INGEN trycka  ner dig!

Upp till toppen
Annons: