Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

ADD & ADHD relaterat Olika former av autism Tourettes Syndrom Motorikstörning (DCD) Tvångssyndrom (OCD) Trotssyndrom (ODD) Ansiktsblindhet (Prosopagnosi) Dyslexi & Dyskalkyli NPF + Psykisk sjukdom Övriga NPF Kan jag ha en diagnos? Utredningar (Hur? Var? När? Varför?) Allmänt Presentationer & Nya medlemmar Hjälpmedel & Stödinsatser Läkemedel & Behandlingar Lagar och regler (LSS, SoL, m.fl.) Ekonomi Kost och matlagning Tips och goda råd Var vi bor (Tråd för landskap/stad) (IRL-vänner sökes) Vänner sökes Tester Bilder & Foton Litteratur Media Dagis / Skola / Jobb / Praktik Familjeliv Diskussioner om NPF Berättelser ur verkligheten Fetalt Alkoholsyndrom (FAS) Off topic - [OT] Dagbok Lekar / Kluringar Om sajten & Om iFokus
Presentationer & Nya medlemmar

Ny i gruppen och vill gärna presentera mig

2015-04-01 12:34 #0 av: SaraU

Hej!
Sara heter jag och är 27 år och har diagnoserna ADHD samt AS.
Jag fick min ADHD diagnos när jag var 7 och ca tio år senare fick jag AS diagnosen.

Mitt liv med dessa diagnoserna kan vara extremt roligt men också extremt frustrerande och svårt.
Skulle vara kul om man kunde få lite vänner med samma problematik då det är svårt för andra att förstå hur det är att leva med dessa svårigheterna.

Tack för mig!

Anmäl
2015-04-01 20:55 #1 av: missporcelain

Välkommen! Skrattar
Jag hoppas att du kommer trivas här med oss.

Jag heter Cassandra, är 20 år och har ADHD med viss annan problematik. 
Fick nyss min diagnos fast än att jag alltid vetat att det finns något "skumt" hos mig. Bor i Kronoberg med min sambo och våra tre pälsbollar.

Återigen, välkommen! 

Anmäl
2015-04-02 11:36 #2 av: SaraU

Tackar! ja man känner väl alltid att det är något som inte stämmer när man träffar andra och ser hur dem är när man har en diagnos. 

Vad har ni för pälsbollar? själv har jag en pälsboll och en naken boll :p

Anmäl
2015-04-02 11:56 #3 av: cattastroph

Välkommen! :-)

Anmäl
2015-04-02 11:56 #4 av: SaraU

Tack! :)

Anmäl
2015-04-02 12:12 #5 av: missporcelain

Vi har tre håriga och kurriga pälsbollar! #

Anmäl
2015-04-02 12:14 #6 av: SaraU

Mysigt!

Anmäl
2015-04-03 08:52 #7 av: Skorpion76

Välkommen hit!

Energy Pethead
Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel

Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.