Annons:
Etikettnät-vänner-sökes
Läst 2169 ggr
Pysen_87
2015-04-16 15:07

vänner?

Hej

Jag har inga vänner kvar, alla från skolan som jag hade bra kontakt har slutit mig ute. Trotts att jag bodde på internat, delade lägenhet med en tjej i samma klass under sista året på gymnasiet. Jag är inte inräknade i något, blev till och med ute stängde från två klassträffar… Jag förstår inte vad jag gör för fel?! 

Jag har autism, selektiv mutism, OCD och behandlas för psykos.

Söker nya vänner att ha kontakt med över nätet.

Annons:
Monkey D. Luffy
2015-04-16 15:16
#1

Förstår precis vad du menar, alltid haft det svårt med det sociala.

Har autism (Inte helt utrett dock), ADHD,ADD och är även diagnostiserad med en depression. 

Haft det väldigt svårt i skolan och det är fortfarande inte bra.

Jag skriver gärna med dig om du vill, går dock bara i högstadiet, men umgås mycket med äldre så du behöver inte oroa dig över att jag ska vara omogen eller så.

Du kan väl skriva  till mig om du är intresserad. ^^

[Udoon]
2015-04-16 19:13
#2

Har AS, och på grund av olika anledningar upplever jag andra människor som jäkligt överskattade överlag, så har inga tips att ge😐

Sensme
2015-04-23 11:04
#3

Hej Pysen. :)

Pysen_87
2015-04-24 18:52
#4

Hej, Sensme! Mår du bra? :D

Sensme
2015-04-27 10:34
#5

Det är ingen fara med mig, Hur mår du? Jag har sett att du vill ha kontakt med andra folk genom nätet. Eftersom att jag är i liknande sist och har liknande tankar som det du skriver om härute känner jag att kanske du vill nappa? :) Jag bor i Eskilstuna just nu, och Är okej med kontakt över internet också.

Pysen_87
2015-04-27 11:26
#6

Jo, jag mår ganska bra. Måendet går upp och ner hela tiden.  Vissa dagar är värre än andra… Om du vill kan vi skicka privata meddelanden. :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: