Annons:
Etikettadhd-add
Läst 1346 ggr
Knaprig
4/24/15, 8:50 PM

atherthdrthr34t1!!!!

Stänger inne för mycket känslor ibland… Iaf äntligen så pass lagom varmt ute att jag kan börja springa ute nu snart. Springer nog tills det blir höst.

Kämpar mot en känsla, att bryta sig lös, slå sig fri, brinna upp, explodera. Men det är heller inget jag vill egentligen. Jag är lycklig nu. På riktigt. Men inte hela jag. Har idag en "kväll för mig själv". Sambon borta några timmar iaf. Barnen ligger å sover/somnar snart. Jag kan bara ta det lugnt. Istället sitter jag här och tänker att jag känner mig instängd. Allt det där jag trycker undan i vanliga fall. Jag är så lockad att falla. Allt man behöver göra är att släppa taget. Men det finns ingen väg tillbaka.

Annons:
Knaprig
4/24/15, 9:33 PM
#1

jag har tappat bort mina hörlurar så jag kan inte lyssna på musik ifred… blir galen av det.. behöver musik. hög musik. inne i huvudet. Som liksom dövar bort allt annat.

LisenM
4/25/15, 7:20 PM
#2

Hur mår du?!? Har du någon diagnos eller nån hjälp med dina bekymmer??? Känner igen en hel del av det du beskriver, INNaN jag fick hjälp!!! Det finns hopp!!!

Lakeside
4/27/15, 9:25 PM
#3

Instängdhetskänslan har jag också ofta, mer eller mindre. I stället för att försöka trycka bort den försöker jag bara leva med den. Jag kommer nog alltid vara sån, känna så¨. Jag kan bli så irriterad när andra säger till mig att jag kommer nog lugna ner mig en dag och sluta flänga runt och slå mig till ro. Det är möjligt att jag slår mig till ro och jag förstår att dessa människor inte menar något illa, men de förstår inte riktigt att jag helt enkelt bara inte är så. Numera försöker jag bara acceptera att jag känner så och leva med det, jag menar vad är alternativet? Det går ju inte att ändra på den man är.

Knaprig
6/6/15, 12:42 AM
#4

jag har ADHD å har slutat äta medicin för jag behövde inte ett tag men jag gör nog det nu igen eller nåt.. men allt är jobbigt.. vissa saker är ju bra.. men i bakgrunden är allt jobbigt så jag orkar ändå inte med.. kommer nog krascha snart.

Upp till toppen
Annons: