Annons:
Etikettläkemedel-behandlingar
Läst 906 ggr
nikkaluokta
7/28/15, 10:40 PM

Behöver verkligen hjälp...

Adhd/As utan medicin… Pga högt blodtryck… Mår skit å är som verkligen inte snäll med min sambo (bråkar å klankar ner på han hela tiden å stör mig på allt han gör/säger) Har inget tålamod, kan inte koncentrera mig, trött så in i h-vete, orkar inte med folk alls… Allt är kaos näe totalkaos… Å deppig är jag å… Finns det verkligen ingen medicin för mig? Testat Concerta Medikinet Strattera…?! Står inte ut såhär… Hatar mig själv för hur jag är… Förb j-la diagnos :-(

Annons:
Mirrorglace
7/28/15, 10:50 PM
#1

Min bror har samma diagnoser och högt blodtryck och för honom funkade ritalina. 

kanske värt o testa om det skulle gå?? :)

❤️

Niklas
7/29/15, 9:44 PM
#2

Får du ordentligt med dagsljus? Motionerar eller tränar du regelbundet?


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

SaraU
7/30/15, 1:51 AM
#3

Känner igen mig så i det du skriver, har samma diagnos kombo och är just nu utan medicin och allt känns som det går åt h*lvete med sambon. Jag är inte i behov av kroppskontakt men det är han och vill hålla på och känna på mighela tiden vilket jag inte klarar av just nu, blir irriterad på det mesta han säger/gör, säger onödiga saker som sårar honom utan att jag tänker på det. Säga först tänka sen är hur jag fungerar… Hoppas verkligen att det löser sig för dig för det tär ordentligt när det är som det är för dig och din sambo.

the esthetic grown up is the child who survived

Upp till toppen
Annons: