Annons:
Etikettnät-vänner-sökes
Läst 2942 ggr
Anonym
Anonym
9/2/15, 1:17 AM

Söker en vän!

Tjena! jag är en tjej på 20 år

med Asperger & ADHD.

Bor i stockholmsområdet och älskar djur, äger en hund. Annars sysslar jag mycket med dator(internet,spel osv) gillar att promenera och fika.

Jag har lite svårt med det sociala men övar och blir bättre :)! jag söker en vän, gärna någon som också har någon diagnos. Man kan ju börja med att chatta lite och sen möjligtvis ses om det skulle kännas rätt och prata. Jag skriver detta anonymt, men kommentera ett inlägg så skriver jag till dig från mitt riktiga konto(Är lite anonym me mina diagnoser därför gör jag såhär)

Annons:
sali9
9/2/15, 4:24 AM
#1

Jag är också 20 år, har AS och bor i Sthlm.

Skriv gärna om du känner för det.😊

Tinja
4/10/16, 12:38 PM
#2

Lite sent att svara kanske:\ Men söker du fortfarande efter vänner? Emelie heter jag och bor liten bit utanför göteborg. Mina intressen djur och älsksar att lyssna på musik:)

Mvh Tinja

molbojse
4/11/16, 12:15 PM
#3

Åh!
Mitt namn är Emma, 24 år gammal, bor med sambo och en knäpp katt i Nacka :) Jobbat med hund innan så är fortfarande ett stort fan av det. Har Asperger under utredning och min terapeut tyckte inte det fanns några direkta tveksamheter om diagnosen. Har även ADHD på papper sen jag var 18 ^^

Som person växlar jag ganska mycket. Kan gå från att vara superintensiv och ska göra 10.000 saker samtidigt (typ rädda världen, städa alla gator i hela Stockholm, räkna alla gruskorn på uppfarten och fundera på hur många regndroppar det faller i Thailand under regnperioden osv) till att sitta helt försjunken i mitt eget och glömma bort allt annat som finns runtomkring :)
Förutom det så är mina intressen djur, spel, handarbete, måla och bilar :'D

PM:a om du vill, alltid roligt att träffa folk med samma/liknande diagnoser som en själv :) Även sambon har ADD/Asperger. Kanske lite sent, men ibland kan man ju finna varandra ändå :D

Behandla mig som om jag vore frisk men tänk på att jag är sjuk.

Leviatan
4/15/16, 2:24 PM
#4

28 år, bor utanför Stockholm. Loggar in här lite titt som tätt.

Bara skriva på, känns märkligt att rabbla upp sitt liv här så vi kan ta det eftersom när vi skriver!

as/add har jag

Jess89
4/20/16, 11:39 AM
#5

26 år, bosatt i Östergötland. Är periodvis ganska aktiv här inne men kollar oftast en gång om dagen. Du får väldigt gärna slänga iväg ett mail till med mig där jag berättar mer om mig. ADD under utredning.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Upp till toppen
Annons: